Kasabanın bekçisi John tepenin üzerinden oluk oluk akan zombileri durdurmanın yolunu düşünüyordu fakat zombiler durdurulacak gibi değildi.önüne cıkanı ya parçalıyorlar ya da kendileri gibi zombi yapıyorlardı.John'un kaşlarının üstünden akan terden ve dudaklarını ısırışından belliydi ne kadar endişeli ve kaygılı olduğu.Kasaba halkıda gelecek olan vahşetin farkına varmıştı artık kaçışmaya başladılar hep birlikte fakat kaçmak çare değildi bu piranalar karşısında.John terini sildi ve silahını eline aldı.Her zaman tehlikelere karşı planı olan bir insandı John.Ama bu piranalar karşısında hiçbir planı yoktu ve plan üretemiyordu da.Kasaba halkına seslendi ve halk silahlarını kuşandı.Yaşlılar cocuklar kadınlar sığınağa girerek dışarıdakilerin başarılı sonuç almasını bekliyorlardı.İlk mermiyi ateşledi John.Bir sağa bir sola şuursuzca sadece kan kusturmak için koşuşan zombiler git gide yaklaşıyordu köye.John bir iki el ateşledikten sonra köyün eli silah tutanlarına yavaş yavaş geri çekilmelerini söyledi.John aslında birçok savaşta bulunmuş ve çoğu zorluğun üstesinden gelmiş bir askerdi fakat bu durum onu bile zorlamıştı.Yavaş yavaş geri çekilen John ve ekibi aynı zamanda plan üretmeye çalışıyordu.Son kilit,kırılma noktası olan yere kadar çekildiler burdan başka çıkış yolu yoktu ya burayı savunacaklardı ya da bu kan kusan piranalara teslim olacaklardı.Tam bu noktada John'un aklına güzel bir fikir geldi.Planını ekibine anlattı ve başladılar çalışmalara.Grubun yarısı gelen piranalara ateş açıyor yarısı ise tuzağı hazırlıyolardı.Savundukları yeri çitlerle çevirdiler ve yüksek bir binaya cıktılar çatılardan kendilerini gösterdiler zombiler akın akın geliyordu üzerlerine.Birbiri üstüne yığılan zombiler birbirlerine basamak olup çatıya yavaş yavaş yaklaşıyolardı.Bir yandan ateş ediyorlar bir yandan planı yürürlüğe sokacakları zamanı bekliyorlardı.John "İşte tam zamanı dedi" ve ellerindeki pratik yapılan yapışkan bombaları zombi yığının üzerine attılar.Cayır cayır yanan zombiler John ve ekibini bırakıp kaçışmaya başladılar.Köye sessizlik çöktü ve halk sığınaklardan cıkıp bu zaferi kutlamaya başladılar fakat zafer kutlamak için çok erken olduğunun farkındaydı John.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O'nlar
Science FictionBilim kurgu,zombi,aksiyon tipi kitap severler için karalıyorum okumanızı tavsiye ederim.