Geri dönüş...

53 3 0
                                    

...John ve ekibinin aldığı Zaferi kutlayan köy halkı oldukça bitkin düşmüştü.Oluk oluk yağan yağmura aldırmadan eğlenmişlerdi.Gece geç saatlerde herkes evlerine çekildi fakat köyde vahşetin izleri hala duruyordu.Çoğu zombi yanmıştı ve cesetler kaldırılmıştı fakat sokaklardan bu kan kusturan piranaların sesleri gitmiyordu sanki.Gece yerini gündüze yağmur yerini güneşe bırakmıştı çocuklar her zamanki gibi koşuşuyor büyükler ise işlerinin peşinde uğraşıp duruyorlardı.Ama John'un tedirgin halleri herkes tarafından görülüyordu.Ekibinden Ryan John'un yanına gidip neden böyle tedirgin olduğunu sordu.John çatlamış dudaklarını ısırmayı bıraktı ve Ryan a dönüp bu gidişleri hiç iyiye işaret değil dedi.Bu kan kusturmak için gelmiş piranalar neden kaçsın ki.Belli ki yine geleceklerdi ve bu sefer basit bir yapışkan bomba durduramayacaktı onları.Bir panzehir vb. İlaç bulmak gerekiyordu bu piranalar için.John orduya hizmet etmiş bir asker oldugu için orduya başvurup yanına takviye birlikler de aldı. Yaşadıkları köyü ellerinden geldiğince bir zombisavar kaleye cevirdiler.Bu saldırıya açık köy aslında bir kurtuluş olacaktı.Sağnak yağmur yine etkisini göstermeye başlamıştı.Tepenin ardından ağlama ve haykırma sesine benzer uğultular geliyordu evet işte yeniden geliyorlardı.Sanki yağmur onların habercisiydi.Akın akın geliyorlardı.John ve ekibi zombilerin üstüne mermi yağdırmaya başladı.Mayınlar patlıyor etrafa mayına basan zombilerin et parçaları savruluyordu.Ama bunlar bu güçlenmiş piranalara sinek vızıltısı gibi geliyordu, sonunda kalenin kapısına dayanıp kapıyı kırdılar.Artık köyün içerisine kadar girmişlerdi zombiler yakaladıklarını parçalıyor acımıyorlardı.Ryan ve John bir catıdan teker teker indiriyordu zombileri takviye ekibi makinalı tüfeklerle bombalarla oyalıyordu zombileri, zombiler daha fazla ilerleyemiyordu fakat bir aksilik oldu Ryan ın ayağı kayıp çatıdan aşağı düştü piranaların arasına.Düşüşün etkisiyle ayağı kırlmışdı talihsiz Ryan ın.Acısı yüz mimiklerinden anlaşılıyordu.Değil yürümek hareket bile edemiyordu acısından.John çok sevdiği Ryan ı canı pahasına koruyordu onu zombiler yaklaşamıyorlardı bile.Fakat John ve ekibinin gözden Kaçırdığı bir Pirana vardı.Ryan a yaklaştı tam ısırmaya yeltenirken John onu gördü mermi yağdırdı bu zombinin üzerine.Zombi öldü ve diğer zombilerde cekilmeye başladı köy tekrar savunulmuştu halkın durumu iyiydi ama Ryan için durum hiçte iç açıcı değildi çünkü....

O'nlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin