"kui sä tänne tulit?"

242 12 3
                                    

part. 13
pov:y/n
Näin kun niko soitti mulle mietin että mitä se nyt haluu musta mutta päätin vastata puheluun.

niko:moi voisinksmä tulla käymään?
y/n:ööh vaikka...
niko:joo mä tuun nyt

Lopetin puhelun ja aloin putsaamaan mun viiltojälkiä ja putsasin myös lattian ja veitsen mun verestä. Kuulin kun joku koputti oveen ja se oli niko. En ollu kerenny laittaa vielä mitään sideharsoa mun käsiin mutta mua ei haitannut se koska tuskin nikoo enää kiinnostaa. Avasin oven ja niko tuli sisään "moi" hän sanoi ja minä vastasin hänelle "moi, kui sä tänne tulit?" niko sanoi "mennää sohvalle istuu nii puhutaan sitte..." nyökkäsin vain hänelle ja menin sohvalle istumaan. "y/n miks sä teit sen taas?" niko sanoi ja katsoi viiltojani kädessä "noh on tapahtunu vähän kaikkee..." niko katso mua kysyvällä ilmeellä "kuten mitä?" hän sanoi. "tommi jätti mut ja mun exä..." niko katsoi minua järkyttyneellä ilmeellä ja sanoi "mitäh miks tommi jätti noin kauniin naisen?!" jäin katsomaan nikoa hetkeks ja mietin et mitä hän just sano. Kauniin? siis enhän mä ees oo kaunis "ja mitä sun exä on tehny sulle taas?" niko kysyi ja kerroin hänelle että hän raiskasi mut taas.

pov:niko
Kun kuulin y/n:iltä että hänen exänsä oli raiskannut taas hänet niin sanoin y/n:ille "y/n rakas meijän pitää tehä rikosilmotus tästä tää ei oo enää normaalii" y/n katsoi mua stressaantuneella ilmeellä. Otin puhelimeni ja soitin poliiseille ja selitin koko jutun.
Olin just lopettanut puhelun kunnes y/n halasi minua halasin häntä tietty takasin sillä onhan hän nyt todella söpö, ihana, kaunis ja upee ihminen.  
"mistäs toi nyt tuli?" kysyin y/n:iltä "ai siis mikä?"
y/n sanoi "toi nopee hali?" sanoin "ai sori mut kiitos kuitenki ku soitit poliiseil en tiiä mitä tekisin ilman sua" y/n sanoi ja irrottautui halista. Tuo lause minkä y/n juuri sanoi minulle sai mulle perhos lauman vatsaani. "sitä varten oon täällä et voisin auttaa sua" sanoin y/n:ille. Y/n vain hymyili vastaukseksi ja otin hänet takaisin haliin ja kysyin "haluisiksä vaik kattoo jotain elokuvaa ja käydään vaikka kaupas ostaa herkkui?" "tai mennäänkö vaan suoraan baariin?"
y/n sanoi ja hämmennyin vähän siitä että hän haluaa mennä baariin mutta mikäs siinä kyllähän mäkin sinnr haluisin mennä "mennään vaan" vastasin ja nousin sohvalta. Otin lompakkoni ja puhelimeni takin taskuun ja laitoin takin päälle. Y/n laittoi myös takin päälle ja myös kengät kuten mäkin. Lähdettiin kohti baaria tietty kävellen sillä molemmat aikoi juoda. Saavuttiin baarin pihalle ja mentiin sisään y/n meni varaamaan nurkka pöydän ja minä lähdin hakemaan shotteja ja bisseä. Vein juomat pöytään ja istuin y/n:in viereen. Oltiin juotu jo aika paljon että oltiin ihan kännissä päätin kysyä y/n:iltä että "LäHdeTäÄnkÖ jO TeIllE?" y/n vastasi myöntävästi ja lähdettiin y/n:ille koska asuin sen verran kaukana että en olisi selvinnyt kotiin asti ehjänä. Saavuttiin y/n:in luo ja ihmeellistä oli se että kumpikaan ei kaatunut matkan aikana. Otettiin takit pois heitettiin ne lattialle ja heitettiin kängät pois jalastamme johonkin päin kämppää. Yhtäkkiä tunsin kun y/n työnsi minut seinään päin ja alkoi suutelemaan kaulaani. Y/n osui herkkään kohtaan kaulassani joten päästin vähän ääniä sori y/n:in naapurit. Y/n otti paitani pois ja mentiin makkarin puolelle.
k-18 kohtaus🔞
(skippaan nää kohat ku tiiätte varmaan itekki mitä tapahtuu seuraavaks)

Tuon jälkeen molemmat nukahdettiin y/n:in sängylle
________________________
words:568
noni nyt toi mun tauko loppu ja aloin nyt sitten pistämään pisteitä jonkun pyynnöstä ja sori jos on kirjotusvirheitä ku en jaksa tarkistaa näit kunnolla:)

save me || blindchannel & y/n fanfiction||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora