part.17
pov:y/n
Niko teki jotain mitä en ois ikinä kuvitellu hänestä. Niko meni mun exän luo ja veti sitä turpaan kunnes siit tuli kunnon tappelu. Mä en pystyny jäämää kattoo sitä joten lähdin itku kurkussa juosten kotiin. Olin juossut jo pari kilometriä kunnes jalat lähti alta ja sydän tykytti tuhatta ja sataa. Vedin itteni vähän sivumpaan tieltä ja tasasin mun hengitystä kunnes olin valmis jatkaa matkaa mutta nyt kävellen.pov:Niko
Menin tappelemaan y/n:in exän kanssa ja hän sit tietenki pasko mut ihan huolella. Huomasin että y/n ei ollu enää siellä. Yritin päästä pois siitä tappelusta mutta hänen exänsä vain jatkoi kunnes vartiat tuli irrottamaan meidät. Lähdin sitten hetken päästä autoni luo ja ajoin y/n:in luo sillä tiedän että hän ei olisi ainakaan mun luokse takasin mennyt. Ajoin autollani y/n:in kerrostalon parkkipaikalle ja parkkeerasin auton ja sammutin auton. Astuin autosta ulos suljin oven perässä ja laitoin ovet lukkoon. Kävelin kohti y/n:in asuntoa ja koputin oveen mitään ei kuulunut joten koputin toisen kerran ja sillon y/n avasi oven. "Moi voinks mä tulla sisää?" kysyin y/n:iltä ja hän nyökkäsi ja käveli olohuoneeseen. Otin kengät pois ja takin pois pistin takin naulakkoon ja jätin kengät lattialle. Menin olohuoneeseen ja istuin sohvalle y/n:in viereen.
"Miks sä menit tekee noin?" y/n kysyi "Mä halusin suojella sua" sanoin y/n:ille "MITEN SÄ SUOJELET MUA JOS SÄ VAAN PAHENNAT ASIAA!" y/n huusi "ei tarvii huutaa ja mitennii pahennan asiaa tiiän et ylireagoin mut en tee sitä toisten" sanoin
y/n:ille "sä teit sen jo ja pahensit asiaa hyvä vaa ettet tee sitä toisten" y/n sanoi "mut miten mä pahensin asiaa?" kysyin y/n:iltä "sitä sä saat ite miettii" y/n sanoi ja nousi sohvalta. Hän meni keittiöön ja menin y/n:in perässä. "y/n sun pitää puhuu mulle" sanoin y/n:ille samalla kun y/n joi vettä "ei mä en haluu nyt puhuu voiksä vaa lähtee nyt..." y/n sanoi ja nyökkäsin hänelle. Menin eteiseen laitoin kengät jalkaan ja takin päälle. Avasin oven ja astuin ulos suljin perässä oven. Kävelin autoni luo avasin ovet ja istuin rattiin. Aloin ajamaan kohti kotia.
⚠️viiltelyä⚠️
pov:y/n
Niko lähti onneks jo meiltä sillä en kestänyt katsomaan hänen naamaansa kun se oli ihan verillä ja mustelmissa. Alko tekee mieli viillellä joten menin ottamaan keittiöstä veitsen istuin maahan ja aloin viiltelemään syviä haavoja. Kun vasen käsi oli täynnä viiltoja niin tein saman oikeelle kädelle. Tunsin kun mua alko heikottaa mutta jatkoin silti kunnes oikee käsi oli myös ihan täynnä. Heitin veitsen lavuaariin ja huuhtelin käteni kylmällä vedellä. Se kirveli hetken mutta mua se ei haitannut. Laitoin sideharsot käsieni ympäri ja laitoin hupparin päälle. Menin sohvalle istumaan ja laitoin (päättäkää ite joku tv ohjelma) pyörimään.
time skip noin. 1h
Olin katsonut telkkaria noin tunnin jo kunnes puhelimeeni tuli viesti. Avasin viestin ja keneltä muultakaan se oli kun mun exältä.
exä
ex:meijän pitää nähä voinks mä tulla käymää kohta?
mä:mitä sä taas haluut musta?!
ex:mä haluun vaa puhuu mä lupaan
mä:no okei okei tuu vaa
ex:jees mä tuun iha just käyn kaupan kautta ja ostan vhä juomist:)En tiedä miksi luotin exääni nyt mut se vaikutti ihan luotettavalta nyt. Siivoilin vähän ennen kun hän tulisi sillä kämppäni oli vähän sotkunen. Imuroin ekana koko kämpän ja sitten laitoin tavaroita paikoilleen. Kuulin kun joku koputti jo oveen joten menin avaamaan oven ja siellä oli exäni. Päästin hänet sisään ja muistin että veitseni oli edelleen lavuaarissa millä viiltelin ja se oli täynnä verta. Menin keittiöön sillä aikaa kun exäni oli ottamassa takkiaan ja kenkiään pois. Pesin veitsen äkkiä ja laitoin sen vain lavuaarin viereen kuivumaan. Menin istumaan sohvalle kunnes exäni tuli juomien kanssa istumaan sohvalle mun viereen. "Mä ostin vähän juomii nii voitas juoda" exäni sanoi ja nyökkäsin hänelle. Korkattiin ekat bisset ja juotiin niitä ja juteltiin kaiken näkösestä esim. elämäntilanteesta jne. Oltiin juotu jo sen verran että ei tajuttu itekkään mitä tehään joten nojasin vain exäni olalle ja olin siinä hetken aikaa.
__________________________
words:679
tällä kertaa pidempi luku ku viimeks ei tullu hirveen pitkää. Mitäs tykkäätte tästä tarinasta? Onks täs liikaa draamaa tai just sopivasti?
YOU ARE READING
save me || blindchannel & y/n fanfiction||
FanfictionVALMIS!✅ ⚠️TW⚠️ -itsetuhoisuutta -k-18 kohtauksii -raiskausta -kirosanoja tää tarina tosiaan kertoo y/n:istä ja Nikosta. Tapahtuu kaiken näköstä y/n:in, Nikon,Joelin, Tommin ja y/n:in exän välillä. Mutta mitä tapahtuu. Se kaikki selviää lukemalla:) ...