1.Tästä se tarina alkoi...

320 11 0
                                    

~Joonaksen pov~
Viimme ilta oli villi.Tiedän sen siitä sillä en muista yhtään mitään mitä tapahtui koko illan aikana.Heräsin huonoon oloon ja siihen kun joku liikkui vieressäni....Olli?Säikähdin sitä mitä olimme tehneet viimme yönä.Katsoin peiton alle.Minulla oli vaatteet päällä ja niin myös Ollilla.Kerkesin jo säikähtää.Olli nukkui sikeästi niinkuin aina.Jollain tapaa hän on suloinen kun hän nukkuu....hei Joonas mitä vittua nyt taas.No joo mennään eteenpäin.
Yhtäkkiä minulle tuli hirveä pakko päästä oksentamaan,joten juoksin vessaan.Pian tunsin kun joku tönäisi minut pois vessan pöntön äärestä...Olli.Otin Ollin hiuksista kiinni että ne eivät olisi tuolla oksennuksen seassa.Kaikkea mä oon nähnyt...nyt vielä sen et mun paras kaveri oksentaa.

~Ollin pov~
Olin juuri oksentanut varmaan kaikki ulos kehostani.Vatsaan sattuu.
Nyt istuimme Joonaksen kanssa molemmat lattialla toinen toisella puolella pönttöä ja toinen toisella.
"Joonas hei...."minä aloitin."niin?" tuo kysyi.
"Miten helvetissä sä tänne päädyit?" minä kysyin ja katsoin Joonasta ja Joonas minua."Ööö...oltiin varmaan ihan helvetin väsyneitä niin tultiin tänne,koska sun koti on lähempänä sitä baarii kun mun...."Joonas aavisti."Niin kai..toivon että se meni niin...."minä sanoin ja nousin seisomaan.Se  oli virhe pääni oli helvetin kipeä.Onneksi tänään ei oo treenejä.

Istuimme Joonaksen kanssa sohvalla."Pitäskö kuiteskin käydä studiolla,kun ei täältä oo pitkä matka.Sä asut nii lähellä."Joonas sanoi."Niin no ei meillä muutakaan tekemistä oo niin mennään vaan"minä sanoin ja kävelin eteiseen.Pian olimmekin jo kävelemässä studiolle.Juttelimme kaikesta.

~Joonaksen pov~
Saavuimme studiolle."Moi!"minä huusin.Sain kuitenkin vastauksen.Katsoin takanani seisovaa Ollia hämmentyneesti.Pian Niko käveli eteiseen."Kato terve!"Niko sanoi."
"Mitä te täällä?"Niko kysyi heti perään."Samaa voisin kysyy sulta.Miten sul ei oo darraa?"Olli ihmetteli."En jaksanu mennä enää kotiin niin tulin sit nukkuu tänne ja mä join vaan yhen bissen toisin kuin eräät."Niko sanoi ja lähti.

Istuimme kaikki studion sohvalla."Niin siis miten te tänne päädyitte?"Niko kysyi minulta ja Ollilta."No siis oltiin sammuttu vissiin Ollille ja tuli tylsää niin tultiin tänne..."minä sanoin.
"Jaaha..."Niko sanoi ja häipyi keittiöön.Olli katsoi puhelintaan ja minä katsoin häntä.En tiedä olenko vähän ihastunut Olliin...Joonas ei et sä voi se on sun bändi kaveri!Mutta Ollissa on jotain niin ihmeellistä...kunpa tietäisin mitä."Olli mitä sä teet?"minä kysyin."Aaa...mä tota selaan igtä.Miten niin?"Olli vastasi.
"Kunhan vaan kysyin.."minä sanoin ja otin oman puhelimeni pöydältä.

~Ollin pov~
Kello oli varmaan jotain 22.30."Mä taidan lähtee,kun kello on jo aika paljon ja huomen on treenit."minä sanoin ja nousin sohvalta."Olli oota...mä tuun samaa sun kaa!"Joonas huusi perääni."juu...laita sit vauhtii!"minä
huikkasi takaisin.Joonas juoksi eteiseen.Hän puki äkkiä takin päälle ja laittoi kengät jalkaan.Minä ja Joonas oltiin kävellen ja tuolla on ihan helvetin kylmä."Olli saanko kysyy yhtä juttuu..."Joonas kysyi minulta."Tottakai"minä sanoin."No siis ooks sä kiinnostunut myös miehistä vai tykkääks vaan mimmeistä?"Porko kysyi minulta."No siis yleisesti ottaen mimmeist mut kyl jos on joku helvetin säväyttävä mies niin yleinsä kiinnostun.Miten niin?"minä ihmettelin Porkon kysymystä miksi hän kysyy tuollaista."Okei ja no halusin vaan tietää."Porko sanoi.

Täs olis eka osa ja tota kirjotin yhen toisenkin sarjan nimeltään
"rakkauttako tuo on?"
Lupaan teille paljon on vielä tulossa malttakaa odottaa....

Joonol🖤Where stories live. Discover now