14.En voisi ajatella meitä parina.

139 9 1
                                    

~Ollin pov~
"Jes vihdoin!"minä huusin,koska Alex ja Joel vihdoin ja viimmein sai sovittua.Ainakin se näytti siltä.Heidän suudelma näytti ikävän purkamiselta."Te ootte kyl söpömpii,kuin Olli ja Joonas."Tommi sanoi.Tuossa vaiheessa katsoin Joonasta joka seisoi vieressäni.Hänkin päänsi katseensa minuun.Porko syöksyi huulieni kimppuun.Hän kaatui sohvalle minä hänen sylissään."No niin leikkikää kotonanne."Tommi sanoi.Nosti katseeni Tommiin ja sitten Porkoon.Suutelin vielä Porkoa ja nousin sen jälkeen pois Porkon päältä.Alex oli Joelin kainalossa ja katsoivat toisiaan,kunnes Joel antoi pusun Alexin otsalle.Pakko myöntää he oli söpöjä.....mut me aina kymmenen kertaa söpömpii.Nyt tää sit karkaa taas käsistä.No niin jatketaan.
Time skip iltaan.

Olimme juuri saapunut Porkon luo.Porko avasi oven ja päästi minut ensin sisään.Jätin kengät eteiseen ja laitoin takin naulakkoon.Kävelin olohuoneeseen ja lössähdin sohvalle.Porko laittoi puhelimen sohvan vieressä olevalle lasi pöydälle."Mä käyn keittiös hakees meille jotain pientä syötävää."hän sanoi ja antoi pusun poskelleni.Olin ottamassa kaukosäädintä pöydältä,kun Porko oli jo hävinnyt keittiöön.Porkon puhelimeen tuli viesti.Otin puhelimen käteeni."Linda?"minä ihmettelin hiljaa ääneen."Nähäänkö huomenna päivällä sielä samassa puistossa😏❤️"Lindan viestissä luki."MITÄ VITTUA PETTÄÄKÖ PORKO MUA!"minä huusin pääni sisällä.

~Joonaksen pov~
Tein Ollille ja minulle leivät ja laitoin kaakaot.Vein ruoat pöytään."OLLI SYÖMÄÄN!"huusin.Olli tuli keittiöön.Olli ei sanonut mitään tai antanut edes pusua hän vain käveli ruoka pöytään ja alkoi syömään leipäänsä ja tuijottaa ulos ikkunasta.En kiinnittänyt tohon huomiota,koska Ollilla oli varmaan vaan huono päivä."Voi hitto se mun puhelin jäi olkkariin.Käyn nopee hakees sen."minä sanoi." Mmmhhhmm..."Olli vastasi.Kävelin olkkariin ja otin puhelimen käteen."VOI HITTO!!"minä huusin päässä itselleni."Olli varmaan näki tän ja nyt se luulee et mä petän sitä!"Viesti oli exältäni Lindalta.Kyllä minulla on aika monta exää jotka oli minulle aivan vääriä.Kävelin keittiöön.Söin leipäni ja join kaakaon.Olli oli jo ajat sitten tehnyt tuon jo.Hän vain tuijotti ulos ja oli hiljaa.Sain viimeisenkin palan nielaistua ja kävelin Ollin taakse."Mä haluun sut jälkiruuaksi."minä kuiskasin tuon korvaan.

~Ollin pov~
"Mä haluun sut jälkiruuaksi."Porko kuiskasi korvaani.Tuossa vaiheessa en oikeasti ajatellut mitään muutakuin:-"niin siis Lindan.."minä sanoin."Olli mitä?"Porko kysyi.Sanoin nähtävästi sen äänen.No ainakin saan kaiken selville."Niin että mee vaan sen sun LiNdAs luo!"minä huusin."Olli ei sä..."Porko kerkesi sanoa."MÄ EN HALUU KUULLA MITÄÄN VALHEITA ENÄÄ!!"minä huusin.Juoksi eteiseen pukemaan.Avasin oven ja juoksi portaiden luo."Olli oota!"Porko huusi.En kuunnellut vaan juoksi ulko-ovea kohti.Tuossa vaiheessa purskahdin itkuun.Lähdin itkien juoksemaan.Ulkona satoi vettä.Juoksi Porkon talolla lähellä olevaan metsään.Lauloin äänen metsässä itkien Solmussa kappaletta.
"Jos sä oot solmussa selvitän sut,
muistan sut ulkoo oon sua lukenu,
jos sä oot solmussa mä avaan sut,
viimeistään nyt mä oon sen luvannu,
etten koskaaan,
en koskaaaan sotke sua."tuossa vaiheessa kaaduin itkien puuta vasten.Miks Porko teki niin?Mikä mus on vikana?"OLLI!"joku huusi.Arvelin että se on Porko."MEE SEN LINDAS LUO!!"minä huusin itkien."Olli mitä sä selität?"joku kysyi ja käveli eteeni.Nostin pääni käsistäni."ALEX!"minä huusin ja syöksyin itkien Alexin syliin."Olli kaikki hyvin?Ei häätää mä oon täs.Ei hätää."Alex tavoitteli minua."Ssshhh."Minä katsoin Alexia."Olli sä tuut nyt mun luo."Alex sanoi ja lähti vetämään minua hänen luo.En ymmärrä mitä Alex teki metsässä.Ehkä hän oli lenkillä?I don't know.Alex piti minua kädestä sillä hän varmaan ajatteli että se toisi minulle turvaa.Oikeastaan niin se tekikin.Alexin lämmin ja turvallinen käsi minun kättäni vasten toi minulle turvallinen olo.Mutta pidin hänestä vain kaverina.En voisi ajatella meitä parina.

Sori jos on kirjotus virheitä.:)

Joonol🖤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora