lovers rock — bakudeku
dom top katsuki
power bottom izuku
Bakugo Katsuki.Günahımı bile asla vermeyeceğim,elimden gelse bir kaşık suda boğup öldüreceğim ama aynı zamanda sinir bozucu derece seksi olan rakibim.
Her şey bir sabah okula nakil öğrenci gelme haberiyle başlamıştı.Yeni bir dönem başlıyordu ve biz son sınıftık.Sınava çalışmak gerekirken tabii ki biz bunu yapmak yerine ne bok varsa yiyorduk.
Her neyse,benim için tamamen sakin bir sabahtı.Her zamanki gibi okula girecek kızların hatta çoğu erkeğin bana ağzından su akarak baktıklarını görüp umursamadan geçecektim. Sevimli yüzüm ama buna kıyasla ters olan hareketlerim çoğu insana çekici geliyordu.Kendimin farkındaydım ve çekici olduğumu da reddetmiyordum zaten.
Ama cidden hayatımda bir kez bile birisi ilgimi çekmemişti.Zamanı gelince aşkı bulacağına inanan biriydim.Salaktım biraz.Ama yine de dürüst olmak gerekirse insanların ilgisi de hoşuma gidiyordu,kimin gitmezdi ki?
Daha sonra Katsuki bizim sınıfa transfer oldu ve ne olduysa o zaman oldu. Bir anda herkesin ilgisi bendeyken bu ilgi ona kaydı ve okuldaki çoğu topluluk ikiye bölündü. Ünlü şarkıcı mıyız biz mal mısınız arkadaşlar diye herkese laf edebilirdim ama hırsım izin vermezdi.
Her şeye hırs yapan biri değildim,ilgimi çeken konularda birinci olmak benim için önemliydi sadece.Katsuki geldiğinde de ilginin ona yönelmesi benim için büyük bir problem değildi.
Sorun gerizekalının kendini beğenmiş ve ilahsı tavırlarıydı.Gördüğüm yerde suratına çakasım geliyordu zaten.
Dediğim gibi onun okulda ilk günü olduğundan belki gergin olabilir diye onunla tanışmak istedim.Yeni arkadaşlar yapmayı severdim. Yanına adımlamadan önce de otomattan iki kahve almış ve ilerlemiştim.
"Selam ben Izuku.Okula yeni transfer olduğunu duydum,tanışmak istedim." Kahveyi uzatırken sıcakkanlı olmasını umduğum bir şekilde gülümsedim.Açıkçası etrafa yaydığı aura farklı olduğundan da ilgimi çekmişti. Farklı insanları gözlemlemek hoşuma gidiyordu.
Tabii tüm iyi düşüncelerim ve çabalarım tek bir cümleyle puf olmuştu.
"Benim istediğim ne malum?"
Sıfır şaka uzattığım elimle andaval gibi kalmıştım.Silah dayamadık zaten gerizekalı diye bağırmak istesem de çok kibar bir insan olduğum için yapmadım.Şiddete hayır.Kamu spotu.
"Bu yüzden tanışalım mı diye sordum zaten soruya evet ya da hayır demek varken havalara girmen benim suçum değil."
Bu dediğimle zaten çatık duran kaşları düzeldi ve yüzüne alaycı bir gülümseme hakim oldu.
"Nesin sen okuldaki herkesin gözdesi iyi kalpli sosyal çocuk mu? Teklif için teşekkürler ama anlaşacağım tarz biri değilsin. Daha fazla ısrar edersen hayranım olduğunu varsayacağım."
Küstah ses tonu ve bakışlarıyla cidden kafayı yemiştim.Kolay sinirlenen biri değildim ve damarıma bu kadar kolay basmasına daha da kıl olmuştum.Cevap versem aptal bir hayranmışım kafasına girecek sussam da altta kaldığımı düşünecekti.
İki ucu boklu denek.Düşün Izuku.
Ayrıca bir anda etraftaki herkes susmuş bizi izliyorlardı.Hayır yani ayı mı oynuyor tamam bana laf girmiş olabilir ama kırıcısınız arkadaşlar.
Bir anda gelen sinir ve rezil olduğum düşüncesi beni germişti ve açıkçası yanımda arkadaşlarım yokken pek güvende hissetmiyordum.Herkes arkamdan konuşuyor gibiydi.
Anın etkisiyle kendimi bir anda Bihter Yöreoğlu kafasına sokarak (maalesef yaptım bunu) elimdeki kahveyi inanılmaz bir sakinle üzerine boca ettim. Zaten kendime aldığım soğuk kahveydi,tamam caniyiz de çocuğu yakacak kadar da değil.
"Gerçekten çok büyük bir hayranınım,umarım ilk defa üzerine biri kahve dökmüştür de beni hiç unutmazsın."
Tatlı bir şekilde gülümseyerek onun kahvesini aldım ve yudumlayarak uzaklaştım.
Anın gazıyla her şeyi yapıp sonra boku yemek en büyük özelliğimdi.Gerçekten.Bunu ertesi gün okul dolabımın içindeki tüm kitaplarımı yırtılmış ve ıslak bir şekilde bulduğumda anlamıştım.
evett love&hate konulu ficime hos geldiniz efendim. ilk bolum kisa oldu ama giris yapmak istedim,diger bolum texting agirlikli olur muhtemelen 💕 ayrica izuku'yu power bottom yaptim hic pisman degilim aklim hala yapamadiklarimda 😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lovers rock ✓
Fanfictionkatsuki: sana agir gelecek kisilere laf sokmaya calisma izuku katsuki: yoksa susturmasini da bilirim izuku: sustursana 🥇 #bakudeku [ 23/05/24]