you are a dumbass

550 63 17
                                    

Katsuki attığım mesaja görüldü atmıştı ki,şaşırmamıştım.Hep yaptığı bir şeydi.

Her şey bir yana niye cezaya kaldığımızı anlamdırmaya çalışıyordum.Suç onunsa ben niye dahil olayım ki?

Koridorda gözlerimi kısmış etrafı izlerken yanımda birbirlerini yumruklayan Shinso ve Todoroki ikilisini gözardı ediyordum.

"Izuku bitkisel hayatta mısın?" duyduğum sesle Aoyama 'ya döndüm.Düşünmeye o kadar dalmıştım ki soruyu algılamam zaman aldı.

"Ha? Yok ya."

"Gitmiş bu."

Sıkıntıdan yanaklarımı şişirip ofladığımda konuşan Shinso'ya baktım.

"Of sıktınız be! Ben lavaboya gidiyorum."

"Ben de geliyorum siz takılın." diyip Shinso'nun arkasından ilerleyen Aoyama'ya baktım ve omuz silktim.Tepki vermeye bile üşeniyordum.

"Göt vermeye üşenmiyon ama." Hiç beklemediğim bir anda konuşan Todoroki'yle irkildim.

"Oha sen bana götveren mi dedin şimdi.Bak ağır laflar bunlar mahvoluyorum." dediğimde göz devirdi.

"Katsuki'yle diyorum ne iş? Diğerleri saf salak zaten de ben anlıyorum. Todoroki yetenekleri." Duraksayıp şaşkınlığımın geçmesini bekledim.Nasıl anlayabilirdi ki?

"Sen nereden?"

"Sen kafeteryadan çıkınca dağıldık zaten bir süre sonra sıkıntıdan seni arıyordum ben,sadece müdür yardımcısının odasından kıyafetlerin kırışmış şekilde çıktığını gördüm."

"Ha bir de Katsuki'nin de aynı şekilde ama kızgın bir ifadeyle çıktığını gördüm." diyip eklediğinde yüzüm korkunç bir hal aldı.

"LAN YA BAŞKASI GÖRDÜYSE?" diyerek çığırdığımda kafama geçirdi.

"Yok eminim kimse yoktu çevrede,kameralar hariç."

Bir anda kafamda yapboz parçaları birleşti.Biraz uzun sürdü biliyorum ama cidden müdür yardımcısı durduk yere kayıtlara bakmış olabilir miydi? Bu yüzden mi cezaya kalmıştık?

"Ben yoruldum hayat."

"Güçlü kal kanka,arkandayım her konuda." diyip şerefsiz gibi gülen Todoroki'yle daha çok ağlama isteğim gelmişti.

Tam sınıfıma doğru ilerleyecekken adımın seslenilmesiyle arkama döndüm.

"Izuku–kun?" Gördüğüm tombul yanaklar ve gülümseyen yüzle tebessüm ettim.

"Bir sorun mu var Ochako?"

Ochako sınıf arkadaşlarımızdan biriydi ve okulun ilk günü onla tanışmıştım,uyumlu biriydi ve anlaşmamız kolay olmuştu.Destekleyici ve iyi bir arkadaştı.

"Yok,sadece bir matematik sorusu sormak istemiştim ama müsait değilsen sonra da sorabilirim." Dediğinde konuşmasını bölerek cevap verdim.Gerildiğinde çok fazla cümle kurup kızarıyordu ve garip bir döngüye giriyorduk.

"Müsaitim,şu an gösterebilirsin." diyip tebessüm ettiğimde cevap verdi.

"Ah,çok teşekkür ederim Izuku-kun! Ama arkadaşlarımla çalıştığımdan test kitabım kafeteryada kaldı.Orada sorsam sıkıntı olur mu?"

Kısaca başımla onay verdikten sonra Ochako ile birlikte kafeteryaya adımladım.Gitmeden Todoroki'nin arkamdan işaret yaptığını görsem de dil çıkarıp önüme döndüm.

Hızlıca boş bir masa bulduğumuzda bir sandalye çekip oturdum.Test kitabını açarken arkamdaki bir yeri izleyen Ochako'nun bakışlarıyla o yere döndüm.
Gördüğüm okul temsici – aynı zamanda arkadaşım– Iida ile sırıttım.

"Tam senin hoşlanacağın tip cidden Ochako." dediğimde kızarırken neredeyse sandalyeden düşecek olan bedenle kahkaha attım.

"HAYIR,yani hayır yanlış anladın Izuku-kun.Yalnızca o sorumluluk sahibi ve havalı–"

"Tamam,tamam soruyu sor sen en iyisi." diyip gülerek sözünü böldüğümde rahatlamış gibi bir nefes aldı.

Yaklaşık beş dakika bir soruya uğraşıp sonunda çözebildiğimizde ağlarcasına ses çıkardım. Halime gülen Ochako'ya kızgınca baktım.

Tam o sırada masaya düşen gölgeyle kafamı kaldırdığımda görüş açıma giren sarı saçlarla gözlerimi kırpıştırdım.

"Kızgın bir brokoli?" diyip dalga geçercesine güldüğünde kafamı kaldırıp alnına geçirdim.

"Brokoliden dayak yemedim de demezsin." dediğimde üzerimizde birkaç bakış hissediyordum ancak pek takmıyordum.Bizi böyle görmeye alışık olmadıklarındandı yüksek ihtimalle.

Bakışlarını ayırmadan dik dik bakmaya devam ettiğinde aynı şekilde karşılık verdim.

"Pardon,yanlış anlamayın ama siz çıkıyor musunuz acaba?" konuşan Ochako'yla karşımdaki bedenin kafasını ittirmem bir olmuştu.

"Ne?"

"Belki." Arkamdan gelen sesle Katsuki'ye döndüğümde omuz silkip sırıtmıştı.Sinirleneceğimi bildiğinden yapıyordu şerefsiz.

"Kesinlikle öyle bir şey yok Ochako.Şimdi izninizle gidiyorum." dediğimde sarışın aptala göz devirmeyi de unutmadım.

Kafeteryadan çıktığımda arkamdaki adım sesleriyle derin bir nefes çektim.

"Ne var?"

"Peşinde koşmaya çok da meraklı değilim,okul çıkışı basketbol sahasını temizliyoruz." dediğinde gevşek bir gülüşle ona döndüm.

"Temizliyoruz değil,temizliyorsun." diyip gideceğimde bileğimden çekilmemle ofladım.

"Bak,kamera kayıtlarından bizi gören müdür yardımcısına yalan söyleyip paçamızı kurtardım.Yetmedi,cezaya kaldık.Demem o ki,ifşa olmak istemiyorsan çıkışta görüşürüz." dedikten sonra ters yöne ilerleyip bakış açımdan çıktığında göz devirdim.

Katsuki Bakugo'dan asla kurtulamayacaktım.

sinav haftam bitti sukur bolum gelecek arkadaslar🥲🥲 hala okuyan kaldi insalla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sinav haftam bitti sukur bolum gelecek arkadaslar🥲🥲 hala okuyan kaldi insalla

lovers rock ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin