shut your mouth

325 39 12
                                    

Piste çıkmama beş dakikadan az kalmıştı ve gerginlikten kendimi yiyordum. Turnuvaya katılacağım haberi okulda çok kolay yayılmıştı ve herkesin benden beklentisi yüksekti,bunu da biliyordum.

Son kez üstümü yokladım,smokey havası veren bir göz makyajım vardı. Hafif dağıtılmış saçım bol crop askılı siyah üstümle uyumlu duruyordu.Siyah gözlüklerim ise farklı bir atmosfer yaratıyordu. Üstüme geçirdiğim ceketin yakalarını düzeltmeyi unutmadım.Stresimi atmam gerekiyordu.

Katsuki gerginliğimi anlayıp destek olmak için her şeyi yapmıştı ancak piste çıkma zamanım gelince yanımdan ayrılmak durumunda kalmıştı.

Çok fazla pratik yapmıştım ve başaracaktım. Yavaş yavaş nefes alıp bunu tekrarladım. Gizlice piste bir bakış attığımda Katsuki'nin konumlandığını görüp gülümsedim. Normalde pist içerisinde olmasını istemiştim ama bir plan değişikliği olmuştu. Kenarında olması yeterliydi,pistin benim alanım olmasını istiyordum.

Sonunda ismim anons edildiğinde piste doğru ilerledim. Seçtiğim şarkı "River"ın başlamasıyla suratımdaki ufak tebessüm silinmişti ve tamamen yarışma moduna girmiştim.

O an çevremdeki herkesi ve her şeyi unuttum,yalnızca kendime odaklandım.

[medyayı temsili düşünebilirsiniz ayrıca şarkıyı duymak istiyorsanız açabilirsiniz]

Atlayışa geçmeden önce hazırlık aşaması için bedenimi dikleştirdim,kollarımı hafifçe açtıktan sonra hareketlerime başladım.

Ritme göre dönüşlerimi ve vücudumu kontrol ediyordum,benim için işin en basit kısmıydı.

Şarkının duraksadığı kısımda dönmeyi durdurdum,tek elimle gözlüğümü kaldırdım ve hareketlerimi çeken kameraya göz kırptım, omuzumdan kayan ceketle ortaya çıkan köprücük kemiklerimin iyi bir hava yarattığını umuyordum. Duyduğum tezahüratlar bunu kanıtlar nitelikteydi.

İkili axel'den sonra üçlü axel yapmak hedefimdi,kazanabildiğim kadar puan kazanmalıydım. Büyük harekete hazırlar gibi pistte kayarken ve dönüşlerimi yaparken keskin hareketlerime gelen hayretli nidaları duyabiliyordum.

Sol arka ayağımla destek alarak sağ bacağımı kaldırdım,ufak bir sıçrayışla tüm vücudumu döndürdüm. Ayağım tekrar yere inince hareketimi bozmadan devam ettim.

Vücudumun dengesini sağlayarak tek bacağım yere paralelken kendi etrafımda döndüm.

Hareketimi tamamladıktan eski pozisyonuma geldim,klasik dönüşlerimi yaparken jüriye göz attım ve yüzlerinde gördüğüm memnuniyetle sırıtışımı durduramadım.

Katsuki'yle gözgöze geldiğimde sıranın ona geldiğini anladığını umuyordum. Hızlı bir hareketle ceketimi çıkarıp fırlattım,kızların çığlıklarını duyunca güldüm. Umarım ceketim sağlamdı.

Şarkının nakaratı yaklaşınca kayışlarım hızlandı ve ikili axel ile başladım. Sıçra,kaymaya devam et ve duruşunu ayarladığın gibi tekrar sıçra.Sağlam bir şekilde yere in.

Başarabildiğimde rahat bir nefes aldım. Düşündüğüm kadar paslanmamıştım. Üstümdeki ışıklar kırmızıya döndü ve üçlü axelime hazırlanmaya başladım.

Kayışlarımın pistin kenarında ilerlediğini fark edenlerin şaşırdığını fark edebiliyordum.

Yaramaz bir gülümsemeyle Katsuki'nin gözlerine baktım. Pür dikkat beni izliyordu ve bakışları hiç görmediğim kadar tutku doluydu. Bu tarz bir bakış beklemediğim için afalladım ama bozuntuya vermedim.

Gözlüğümü başka bir kenara fırlatıp etrafımda döndüm ve elimi uzattım. Katsuki hızlı bir hareketle eldivenimi çekip çıkarmıştı.Diğer dönüşümde ise eldivenimi alıp fırlatması gerekiyordu.

lovers rock ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin