Od roku 1960 jsem oficiálně mrtvá. Krátce po založení S.H.I.E.L.D.u. Jelikož jsem nestárla nafingovala jsem vlastní smrt a stáhla se do stínů. Po zjištění, že HYDRA i nadále funguje, jsem se jí snažila zničit, zachycovala jsem tajné zprávy a agenta po agentovi jsem je zabíjela. Jediná osoba, která věděla, že jsem naživu je Peggy Carter. Pomáháme si navzájem, ona mi zajišťuje peníze na živobytí a zbraně a já jí informace o problémech, na které je zapotřebí celá skupina.
Subjekt 23 se o Starkovi postará a zajistí sérum, není čeho se bát.
- A.P.
,,Subjekt 23? To je přece Bucky! Oh můj bože, chudák Bucky, co mu to provedli. Musím ho zastavit, tohle není Bucky. Něco s ním udělali" nasedla jsem na motorku a vyrazila na místo, kde se to podle mě mělo stát. Místo správné, špatná doba, přijela jsme pozdě. ,,Bucky!" vykřikla jsem. Sakra. Zalezla jsem si hlouběji do křoví a přeměnila se do vlka. Na poslední chvíli, hned na to se totiž Bucky otočil. Měl prázdný pohled.
Vylezla jsem z křoví a šla pomalu k němu, snažila jsem se k němu dostat co nejblíž. Pak mě střelil mezi lopatky. S kňučením jsem zase odběhla do lesa, kde jsem se proměnila zpátky. Dost to krvácelo, ale nic co bych sama nezvládla. Zaškrtila jsem ránu a snažila se co nejrychleji dostat pryč. Kdyby si náhodou myslel, že jedna kulka nestačí. Nasedla jsem na motorku a odjela. Vydal se za mnou, ale nedohnal mě po půl hodině to vzdal.
Jela jsem do svého bytu, kde jsem si vydesinfikovala ránu. ,,Sakra Bucky, co se to s tebou stalo..." nadávala jsem si pro sebe. Štípalo to jako čert a kulku se mi nedařilo vytáhnout, protože se zasekla v kosti. Sakra.
,,Jo, ha a máš to svině" zasmála jsem se kulku odhodila do umyvadla a snažil se ránu sešít. Napustila jsem si vanu a strávila v ní zbytek večera.
*2003*
,,Anno Johanssonová, odsuzuji Vás za vraždu, zpronevěru a vlastizradu k doživotnímu trestu ve věznici Sing Sing" odpověděl soud. ,,Jsem nevinná, pravda vyjde najevo!" zařvala jsem na něj. Policisté mě odtáhli... ,,Nic jsem neudělala" řekla jsem potichu. Koutkem oka jsem zahlédla muže, který seděl mezi všemi těmi lidmi, bylo na něm něco zvláštního, ale neměla jsem šanci si ho pořádně prohlédnout.
Za námi se zavřeli dveře a já se cítila zrazená, byla jsem nevinná, věděla jsem to, ale nikdo mi nevěřil... A věznice sing sing má nejvyšší ostrahu ve státech, nemohu se od tamtud dostat sama. A tisíce let tam strávit nechci...
Kdybych tam ten den nebyla. Kdybych nezabila toho mizeru. Kdybych vynechala jedinou zprávu. Kdybych se nesnažila zachránit Buckyho, kterého už zachránit nejde....
Coulson
,,Viděl jsem v té dívce něco... Těžko říct co, ale jedno bylo jasné. Byla nevinná a někdo to na ni hodil. Když je nevinná, proč to hodili zrovna na ni? Co má společného s HYDROU... Proč se motala kolem záhadného WinterSoldiera.
Anna Johanssonová. To jméno mi utkvělo v hlavě pro následujících 6 let.2009 Anna
,,Anno Johanssonová, zprošťuji tě vinny, na základě důkazů tvé neviny doložené státní organizací S.H.I.E.L.D." Soudce udeřil kladívkem a já byla volná! Konečně!
Ochranka mi sundala pouta a já po roce zdlouhavých procesů mohla obejmout agenta Coulsona. ,,Moc vám děkuji," zašeptala jsem. Na víc jsem se nezmohla.
,,Jen jsem dělal svou práci, a teď pojď, musíme zjistit, proč se tě chtěla HYDRA zbavit," mrkl na mě.
Ach, dráhy Coulsone, to nikdy nezjistíš...
Ze začátku bylo trochu těžké hrát nevinnou dívku, která neměla žádné tušení o HYDŘE, S.H.I.E.L.D.u, ani ničem jiném. Ale díky dobré pohádce, že jsem novinářka. Peggy mi dokonce poskytla životopis a svědky. Ovšem od mého případu se nijak nezapojovala. A dobře udělala.
Tak konec první knížky, přidávám rovnou i prolog, ke knize 2., aby jste si ji mohli přidat do knihovny. 😉Vaše Kliskoll
ČTEŠ
Jsem voják (ff - Phil Coulson)
Fanfiction1. díl série (Jsem) Anna Johansson se přidává k armádě, aby mohla chránit svou zem. Spolu se Stevem Rogersem a Buckym Barnesem spadá pod 107. pluk. Mají jediný úkol vyhrát 2. světovou válku, za každou cenu. Kniha zahájena 18.1.2022 Ukončena 12.2.2022