Nyár vége

29 0 0
                                    

Délután 2 óra múlott. Barátnőmmel Kiarával éppen vásároltunk, mert nemsokára kezdődött a suli.

-Jó már csak sima füzet kell meg tollak-mondta Kiara.

-Rendben, akkor én elmegyek, a tollakért te menj füzetért-mondtam és el is indultam.

Miután összeszedtünk mindent elindultunk a kasszákhoz. Elkezdtem pakolni a dolgokat a szalagra és Kiara megszólalt.

-Noémi, akkor holnap falunap?-kérdezte.

-Igen és akkor beszélek anyával, hogy aludj nálunk.-válaszoltam reménykedve, hogy anyának is oké.

-Okés, az jó lenne-válaszolta Kiara.

Mindennel elvégeztünk aztán anya felvett minket a bolt előtt és elmentünk az új suliba a könyvekért. Amúgy Kiarával a gólyatáborban ismerkedtem meg és azóta jóba vagyunk és örülök, hogy legalább valakit ismerek az új suliból. Amikor a gólyatáborba megérkeztem egyedül éreztem magam, mert pont előtte vesztem össze az akkori legjobb barátnőmmel és hát ő is ott volt, mert az volt a terv, hogy együtt megyünk középiskolába és egyetemre is. amikor megláttam, hogy Kiara is egyedül van odamentem hozzá, elkezdtünk beszélgetni és azóta jóba vagyunk

-Megjöttünk-mondta anyu és feleszméltem a bambulásból majd kiszálltam. Aztán elindultunk befelé. Fura volt diákok nélkül látni a sulit, mondjuk csak nyílt napon meg gólyatáborban voltam itt. Kiarával és anyával elindultunk a titkárságra átvenni a könyveket.

-Csókolom-köszöntünk Kiarával, majd anya csak egy ,,sziát" mondott.

-A tankönyveket jöttünk átvenni-mondta anyu.

-Rendben, neveket kérek-mondta a titkárnő és már nyúlt is a papírokért.

-Király Noémi-mondtam a nevem.

-Orosz Kiara-szólalt meg Kiara.

-Meg is vannak.-mondta a titkárnő.-gyertek utánam.-elindult előre mi meg mentünk utána. Egy ilyen kis raktár szerűséghez mentünk ahonnan két csomag könyvet hozott ki.

-Ez a tiéd Kiara.-adta oda neki.-ez meg a tiéd Noémi-adta oda nekem is.

-Köszönjük.-válaszoltunk mindketten mikor átadta a könyveket.

-Gyertek még a titkársághoz aláírni, hogy átvettétek, utána ha szeretnétek körül nézhettek.-mondta a titkárnő.

-Rendben.-válaszoltunk szinte egyszerre. Elindultunk a titkárság felé.Aztán amikor odaértünk bementünk, gyorsan aláírtuk a papírokat és indultunk is körülnézni.

-Azta mekkora ez az iskola és mennyi emelet van-mondta Kiara én meg bólogattam egyetértve.

-Igen, nagyon nagy-szállt be a beszélgetésbe anya is. Aztán vége is lett és mentünk tovább csönben, néhány terembe be is néztünk. Mikor a kijárat felé vettük az irányt épp egy tanárral találkoztunk.

-Sziasztok!-Köszöntött minket.-Ti biztos újak vagytok, hogy tetszik a suli?

-Hát most kicsit kihalt, de nagyon tetszik,örülök, hogy felvettek ide.-válaszoltam gondolkodás nélkül.

-És te, neked hogy tetszik?-Kérdezte Kiarára nézve.

-Nekem is nagyon tetszik, ha nem vesznek fel akkor nem tudta volna mit csinálni, mert ez az álom sulim.

-Ennek örülök. Nos nekem mennem kell szóval majd az évnyítón találkozunk-mondta.

-Viszontlátásra-köszöntünk el mi is. Aztán már tényleg a kijárat felé vettük az irányt majd miután megtaláltuk az autót elindultunk haza. Anyával sikerült megbeszélnem, hogy Kiara nálunk alszik, szóval ő is velünk jött haza.

Örökre szeretveWhere stories live. Discover now