Zsombor és Én

5 0 0
                                    

Az elmúlt egy hónapban nagyon gyorsan eltelt. Egyik nap teljesen átlagosnak bizonyult. Bent négyen beszélgettünk, ahogy szokott lenni. Aztán már reggel megbeszéltük Zsomborral, hogy suli után elmegyünk sétálni.

Zsomborral amúgy nagyon sokat vitatkoztunk és szívtuk egymás vérét, ezért is csodáltam, hogy elhívott. Oké, hogy sokat civakodtunk, de én nagyon megkedveltem a hülye fejét. Volt olyan, hogy reggelente meg öleltem. De ezt másnak éreztem, mert most csak velem szeretett volna találkozni.

Aznap délután, amikor elmentünk, olyan dolog történt, amire nem gondoltam. Teljesen átlagosan indult, csak beszélgettünk, de egyszer Zsombor azt mondta:

- Valamit el kell mondanom… - mondta.

- Öhm...Mond - bevallom izgultam, hogy mit fog mondani. De ő meg se szólalt csak megállt, belenézett a szemembe és.. és megcsókolt. Én meg visszacsókoltam.

Ez után összejöttünk, mert a köztünk lévő szerelem kölcsönös volt. Már két hete vagyunk együtt és ezt is most úgy írom, hogy itt vagyok náluk. Ma mutatott be a szüleinek, holnap jön hozzánk. Most éppen lement nasiért, mert filmet fogunk nézni. Azt mondta, hogy utána hazakísér.

Amikor visszatért elinditottuk a Miutánt.

Lehetett már vagy nyolc óra, amikor hazaértem. Otthon anyával beszéltem pár szót, aztán elmentem fürdeni majd aludni.

Örökre szeretveWhere stories live. Discover now