LILLY'S POV:
we komen aan bij ons eertse tankstation en daar is niet veel te vinden en zo gaat het even door totdat we aankomen bij nog een . en we lopen naar binnen . ik had best wel dorst dus ik vraag aan pietro wil je ook wat drinken? hij knikt en ik loop naar het drinken toe terwijl hij aan de verkoper vraagt over de benzine . ik pak 2 flesjes cola en loop weer naar pietro toe. hij kijkt entousiast dus ik denk dat er wat is uitgekomen. de cashier zegt .kijk hier heb ik wat . uhmm niet veel mensen kopen dat merk maar er is van de week 3 kannen verkocht en hij laat een lijstje zien . dan vraag ik :door wie? dan gaat hij verder op de computer en hij tovert een lijstje met namen tevoorschijn . top! zegt pietro entousiast en hij schrijft de namen op. ondertussen zet ik de flesjes bij de kassa en reken af. als we klaar zijn zeggen we tegelijk: heel erg bedankt meneer! en we lopen weg uit het winkeltje . als we buiten zijn springt pietro in de lucht en zegt: YESS! en ik lach even . dan vraag ik ''wat gaan we nu doen?'' pietro antwoord''we gaan naar de compound de namen opzoeken en aan de rest vertellen dat mogelijke namen hebben''
PIETRO'S POV:
YASS WE HEBBEN EINDELIJK NAMEN !!! oke sorry ik ben gewoon exited . we lopen direct naar de rest toe en we zijn heel trots op onszelf dus we komen binnen en zeggen: we hebben namen! tegelijk in koor . de rest had inmiddels ook al wat maar nog niet veel dus ze waren blij dat we kwamen . peter sprong op en zei: yess dat is geweldig . zo te zien had hij zich echt doodverveelt . we lieten het lijstje met namen zien en bruce ging ze gelijk opzoeken en er kwamen 3 gezichten op het scherm. bruce leest het voor: milo. 21 jaar geen cimineel, robert 56 1 keer gearresteerd . kyla 19 onbekend . ik staar naar het lijstje en de rest ook .
dan begint tony ''we moeten meer onderzoek doen naar die kyla want onbekent betekend dat ze geen cv heeft en dat is vaag'' de rest die vind dat ook wel een goed idee dus ze sturen ons weer weg naar het gemeente huis kijken of we daar wat kunnen vinden. pietro en ik stappen weer op de motor en rijden naar het gemeente huis en onderweg komen we lang veel mooie velden met knal groen gras en af en toe een verdwaalde bloem er tussen uit steken . ''ooit gaan we hier picknicken als dit alles over is oke?'' zegt pietro dan . ik begin een klein beetje te blozen maar laat dat niet merken . ''yup'' zeg ik en ik houd me nog wat beter vast aan pietro .
we kwamen aan bij het gemeente huis en het was een saai grijs gebouw met wat ramen en normale rode dakpannen . we lopen binnen door de grote glazen deur en we zien gelijk een paar bureautjes met mensen er achter die op een laptop typen . we gaan bij een van de bureaus staan ''hallo mevrouw'' zegt pietro ze kijkt ons geïrriteerd aan en zegt' 'je kan een bonnetje halen om de hoek dan komt u zo aan de beurt'' we kijken elkaar aan en lopen om de hoek en zien daar een super lange rij staan voor de kaartjes machine niet normaal . we kijken elkaar bezorgd aan met grote ogen .''kom ik heb een beter idee'' fluistert pietro en hij pakt mijn hand en rent zachtjes weg. ik lach een beetje en word mee gesleurd.
JE LEEST
my avengers story
Actiondit verhaal speelt zich af na endgame en het is eig een soort avengers 5 maar natasha,tony en pietro leven nog lilly is een meisje met een gewoon leven totdat er een verschrikkelijk ongeluk gebeurt waar er een soort van radioactive bom afgaat in ha...