LILLY'S POV:
ik liet peter mijn nieuwe kleren met enthousiasme zien want ja best friends doen dat (ik lach me zelf nu zo hard uit man) hij was niet zo impresed maar ja hij is een jongen maar hij zei wel van ja leuk toen besloten we weer naar de rest te gaan en die hadden blijkbaar avondeten gemaakt ik realiseerde me niet dat we zo lang wegbleven en we aten het eten toen begon tony tegen mij lilly mag ik zo even met je praten? uhm ja hoor antwoorde ik en nadat we het eten op hadden liepen we uit de kamer ik volgede hem naar het lab , shit dacht ik nog meer testen toen we aankwamen begon tony : Lilly wij hebben een beetje een antwoord hoe je het heb overleeft bij de knal kwam een soort energie vrij die jou heeft geraakt en daardoor zijn je cellen verranderd toen vroeg ik : en wat houd dat in ? kortaf het heeft je powers gegeven , healing powers maar er was nog iets wat we nog niet konden zien of uitvogelen wat het dat is dus we zitten dat nog aan het onderzoeken maar we moeten nog een beetje bloed dus zou dat mogen ? ik kon niks zeggen ik zat daar gewoon in schock geen idee wat ik moet zeggen IK HEB POWERS HOE DAN zij ik dat heb ik net uitgelecht zei tony weer ik rende uit het lab en zei dit moet ik peter vertellen!
PETER'S
lilly kwam keihard op me afrennen en ze leek heel geschockt dus ik zei bezorgd wat is er?! ze kon niet uit haar woorden komen en ik probeerde haar rustig te krijgen dus ik grijp haar shouders en zeg ; kijk mij aan rustig oke calm down toen zei ze : IK HEB POWERS ! ik kon het niet begrijpen like DAT IS ZO COOOOL zei ik maar we kunnen samen op missions gaan en we worden zo'on cool duo en we bleven we even zo doorgaan totdat steve zei okeee rustiggg jongens ik snap het is heel cool maar een beetje rustiger kan wel en de rest van de avond ging rustiger lilly was nog steeds wel een beetje schocked dat ze power heeft ik bedoel healing powers zijn heel cool en toen gingen we allemaal naar onze kamers enz om te slapen
hii sorry weer een kort hoofd stuk hij is ook heel akward maarja
bye byee
JE LEEST
my avengers story
Hành độngdit verhaal speelt zich af na endgame en het is eig een soort avengers 5 maar natasha,tony en pietro leven nog lilly is een meisje met een gewoon leven totdat er een verschrikkelijk ongeluk gebeurt waar er een soort van radioactive bom afgaat in ha...