4 თავი

108 9 4
                                    

3 დღის შემდეგ შავგვრემანი თავის თავს აღარ ჰგავდა...ისევ

და ის ამის შესახებ არაფერს აკეთებდა...ისევ

რაც არ უნდა გაეკეთებინა, ის ყოველდღე უფრო გიჟდებოდა. ყველაზე გასაკვირი კი ის არის, რომ ამ დროს ის მთვრალი იყო. ის მთელ დღეს მისაღებში სმით ატარებდა.

მის სიყვარულზე ფიქრით ისე მხნევდებოდა, რომ იატაკზე გათიშულს თუ იპოვიდით, თუმცა ახალ გაღვიძებული ისევ სმას აგრძელებდა.

ალკოჰოლს ბოთლები სამზარეულოს იატაკს ამშვენებდა, ზოგი დამსხვრეული იყო, ზოგი კი უბრალოდ გაბზარული, მას ეს არ აინტერესებდა და ყველაფერს არეულს ტოვებდა.

ჰესუნგის დაკარგვამ ჯონგუკი მძიმე დეპრესიაში ჩააგდო, უფროსს უკვე აღარაფერი ანაღვლებდა, მას მხოლოდ მისი ტკივილის, ტანჯვის შემსუბუქება უნდოდა, ამიტომ სმა დაიწყო და უფრო აგრესიული გახდა. ცუდმა ჩვევებმა მას მენტალური მდგომარეობა დაუსუსტა.

მარტოობა მას სტანჯავდა.

კარგია მოწევა რომ არ დაიწყო, ეს მის მდგომარეობას უფრო შეასუსტებდა, ფიზიკურად და მენტალურად.

"სად არის ჩემი პატარა?" ჯონგუკმა სახლში შეაბიჯა და მთვრალივით გაიღიმა.

"საყვარელო~ სახლში ვარ~" თავის ოთახში ავიდა და საწოლზე წამოწვა. მოულოდნელად მან გიჟივით სიცილი დაიწყო

"ძალიან კარგი სუნი აგდის საყვარელო" ბალიშს ჩაეხუტა და ნელ ნელა ჩაეძინა.

...

უფროსმა თაროდან მისი და ჰესუნგის ფოტო ჩამოიღო და გაიღიმა

"რა ლამაზია ჩემი პატარა, მხოლოდ ჩემი..." Dark ტონში თქვა და ფოტოს აკოცა.

"ყოველთვის ჩემი"

"მხოლოდ ჩემი"

"ჩემი ცხოვრების სიყვარული"

დალევის სურვილით, სურათი საწოლზე დადო და მისაღებისკენ გაემართა.

...

მეორე ალკოჰოლის ბოთლი დაიცალა და ახლა ჯერი მესამეზე მიდგა

"ნაბიჭვარი მატყუარები, სურდათ დამეჯერებინა რომ ჩემი პატარა მკვდარია... მათ მოგვიანებით მოვკლავ" მარტოსულმა კაცმა მუშტები შეკრა.

მან თავისი სიბრაზე გარეთ გამოუშვა, ბოთლი ხელში დაამტვრია და კედელს მიანარცხა. შუშის ნატეხს მისი ხელი გაეჭრა და ჭრილობიდან სისხლი სდიოდა.

პირველადი დახმარების ყუთი გახსნა და მკვლელი მზერით ხელის მოვლას შეუდგა.

მას სახლში დარჩენა აღარ შეეძლო, ამიტომ გადაწყვიტა ხვალ ჰაერზე გარეთ სასეირნოდ წასულიყო.

ხვალ.

იმედია მოგეწონათ!!! თუ რამე შეკითხვები გაგიჩნდებათ კომენტარებში დაწერეთ!!💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 01, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐇𝐈𝐃𝐄 || 𝐓𝐚𝐞𝐠𝐠𝐮𝐤Where stories live. Discover now