- Buna dimineata! imi spune Helen bucuroasa
- Stii... cand ai spus ca o sa avem antrenament de dimineata, ar fi trebuit sa mentionezi ca asta inseamna 7 a.m.
- Cei mai buni se trezesc la cele mai bune ore.
- Si cat de bun esti cand te trezesti la 11:30? intreb eu sarcastica.
- Nu foarte... spune ea razand
- Imi ajunge. spun eu vrand sa ma intorc in camera.
- Dar cred ca stiai ca nu ai venit aici sa dormi. Azi vei afla cum stau treburile cu calatoritul in timp... ce trebuie sa faci, dar mai ales ce nu trebuie sa faci.
- Deci...
- Ai intrebari?
- Sincer... de cand am fost in camera trecutului ma tot intreb ce inseamna toate acele insigne.
- Adica cele ca aceasta? ma intreaba ea aratand spre cea de pe propriul halat.
- Da.
- Doar nu credeai ca o calatorie este atat de simplu de facut...? Fiecare om de aici a fost plasat in una dintre cele trei categori. Sa ma dau ca exemplu pe mine... Cand am venit aici pentru prima oara acum cativa ani am dat si eu un fel de test ca si tine ca sa vad daca pot calatorii in timp, dar din pacate nu am reusit asa ca acum sunt unul dintre biochimistii de aici.
- Si care e rolul vostru aici? intreb eu curioasa
- Poate nu stiai, dar calatoriile in timp au si unele dezavantaje. A fost cazuri in care unii cu GT si-au pirdut memoria in calatoriile lor, asa ca noi am incercat sa rezolvam aceasta problema. De asemenea avem si diferite medicamente pentru bolile din fiecare perioada.
- Dar cum?
- Am creeat un fel de ser pe care il administram fiecarui calator in timp inainte de a intra in camera trecutului.
- Dar ceilalti?
- Cei cu insigne galbene se asigura ca aveti hainele potrivite anului respectiv pentru a va ajuta sa nu iesiti in evidenta, iar cei cu insigne de culoare albastra se asigura ca voi sa calatoriti in locul potrivit si in perfecta siguranta.
- Cred ca am inteles cate ceva, asa ca putem incepe antrenamentul.
- O nu, cel de azi este compromis, asa ca zic sa ne vedem maine la aceeasi ora. spune ea indepartandu-se
- Ti-am mai spus ca nu sunt de acord cu trezitul mai devreme de 11, nu? o intreb eu de la distanta.
CITEȘTI
Oriunde si oricand
Teen FictionOare cum ar fii sa poti calatori in timp? Poate pentru a repara o gresala sau doar din curiozitate... Cred ca fiecare om s-a gandit macar o singura data cum ar fii sa o iei la stanga in loc de dreapta si cu aceasta carte cred ca va pot ajuta sa afla...