Všetci mi hovorili že mám pokračovať v písaní tohoto príbehu. Nemohla som lebo sa mi pokazil Wattped tak som si musela spraviť nový. Teraz začínam písať ten istý príbeh.
*****************************************
Dnes je den žrebovania. Vstala som skorej aby som sa mohla prichistať. Sedím na posteli a obzerám sa okolo seba. Moji bratia Greg a hans ešte tvrdo spia. Nohy zošuchnem na studenú dlážku a idem do kuchine. Zo stoličky si vezmem starú kožušinu, prehodím si ju okolo pliec a idem sa umyť. Dlhé blond vlasi si zopnem do vysokého copu aby sa mi nezamočili. Keď vyleziem z vane oblečiem si biele podkolienky, hnedú sukňu a bielu košielku. Vlasi si spletiem do dvoch vrkočov a idem pripraviť raňajky. Z izby počujem vrzgot takže predpokladám že Grag a Hans sú už hore. Raňajky položím na stôl. Mama s ockom prišli neskôr Grag, Hans a ja sme už sedeli za stolom. Keď doraňajkujeme umyjem taniere a uložím ich. Za pol hodinu dorazíme na námestie. Oddelím sa od rodičov aj od bratov a idem sa zaregistrovať. Mierotvorci ma zaradia do skupiny dalších trinásť ročných dievčat. Okamžite vyhladám moju kamarátku Betiu. Na pódiu si vykračuje Klariss Eveniová. Klariss je mladá žena, ktorá sprevádza štvrtý kraj už šiesty rok. Dlhé čierne vlasi má spletené do náročného vrkoču vyzdobeného diamantíkmi. Keď príde k mikrofónu začne. ,,Dámi a páni. Výtam vás a nech vás vždy sprevádza štastena." Usmiala sa. ,,Najprv dámi." Povedala, prišla k osudni s dievčenskými menami, vytiahla jeden papierik a prišla k mikrofónu. ,,Ženským vyvoleným je." Povedala a otvorila papierik. ,,Ellie Reinolsová." Pozrela som sa na ňu a až po chvíli som zistila že som to ja. Prešla som ku schodíkom a vyšla vedla nej. ,,A mužským vyvolený je." Otvorila papierik. ,,John Alianor." Pozrela som sa na Johna a zistila som že je to chlapec, ktorý sa mi už dlhšiu dobu páči. Má blonďavé vlasi a modré oči. Je odomna o rok starší a o hlavu vyšší. Postavil sa vedla Klariss a podal mi ruku. Klariss nás odviedla na radnicu do mienosti kde sa máme rozlúčiť. Prišla mama a otec. ,,Zvládneš to Ellie viem to." Povedala a dala mi pusu na čelo. Otec sa len usmial a objal ma. Mierotvorca ich viviedol z miesnosti. Keď sa dvere otvorili do miesnosti vbehla Betia so zaslzeními očami. Povedala mi že sa nemám vzdávať a mám sa pokúsiť vyhrať. Keď odišla prišla už len Klariss a išli sme k autu čo nás má odviesť k vlaku. Prišli sme k vlaku. Bol tam skoro celí štvrtý obvod. Keď som vstúpila do vlaku ovalila ma krásna vôňa jedla.
*****************************************
Prvá kapitola je na svete. Chcete dalšiu?