Prepáčte že tak neskoro ale mala som veľa vecí do školy
*****
Ludia boli ako dúha ale vyzerali ako obludy. Mali dlhé mihalnice ako moja dlaň. Farbu kože mali rôznu. Bledo ružovú, bledo modrú a zelenú. Keď sme vošli do budovi Klariss ma odviedla do miesnosti kde bol môj prípravný tým. Umili ma, vytrhali všetky chĺpky z môjho tela a rozčesali mi vlasy. Potom odišli a do miesnosti vošiel môj štylista. Je ceľkom simpatický. Zatiaľ jediný človek čo sa oblieka normálne. Mal čierne džínsi a čierne tričko. Pleť mal mierne do hneda a čierne vlasi ostrihané na ježka.
,,Ahoj. Ja som Andy, tvoj štylista." Predstavil sa mi. ,,Ahoj." Odzravila som. ,,Poď za mnou. Porozprávame sa a vyskúšaš si kostým." Išla som za Andym do veľkej miesnosti s rôznymi šatami. Posadili sme sa na kreslá a povedal mi že s Elinov, Johnovou štylistkou chceli spraviť zmenu. ,,Budeš mať na sebe dlhé šaty so všetkými odtienmi modrej." Povedal a vitiahol šaty. ,,Obleč si ich." Rozkázal a ja som si ich obliekla. Šaty boli hebké a pohodlné. Po pás boli obtiahnuté, tmavo modré a posiate drobnými drahokammi. Od pásu dole boli čoraz volnejšie a vlnité, bledšie až biele.Pripol mi na ne plášť tyrkisovej farby. ,,Tento plášť je upravený tak abi to vyzeralo že za tebou voda." Povedal a ja som prikívla. Potom prišiel aj môj prípravný tým. Namalovali ma a upravili vlasy. Mala som bledo modré očné tiene a na celej tvári som mala trblietky. Vlasi som mala rovné a trošku predľžené. Dva pramienky v predu som mala zapletené a po bokoch k nim boli pripletené dalšie pramienky. Vzadu som mala vlasy rozpustené. Keď sme prišli k vozom John tam už stál aj s Elinov a prípravným týmom. Mal na sebe bledo modrú košelu a bledo modré nohavice. Na košeli zo zadu mal tiež pripevnený plášť taký istý ako ja. Postavili sme sa na voz. Plášť za začal meniť na vodu. Keď sme sa pohli trochu som sa zakimácala. Keby ma John nepridržal vypadla by som z vozu. Chytila som sa pevnejšie vozu a vyrovnala som sa. Vyšli sme z brány na ulicie Kapitolu. Bolo tam toľko ludí koľko som nikdy v živote nevidela. Na veľkých obrazovkách som videla Johna a mňa. Kapitolčania kričali naše mená a hádzali nám ruže. Keď sme vystúili z vozu čakali nás tam Klariss, Leya, Andy a Elina. Klariss niečo hovorila ale ja som je nevnímala. Pozerala som sa na ostatných vyvolených. Z prvého obvodu chlapec vyzeral dosť nebezpečne. Volal sa tušim Bred. Mal bledo hnedé krátke vlasy a zelené oči. Typujem mu asi 17. Divča nevyzeralo až tak nebezpečne ale je to profíčka takže je určite nebezpečná. Má blond vlasy a hnedé oči. Má asi 15.
Z druhého obvodu chlapec tušim Davy má blond vlasy a modré oči. Vyzerá byť dosť silný. Dievča vyzerá silnejšie ako z prvého. Má tmavo hnedé vlasi a oči skoro do čierna. Volá sa Aria. Potom ma zaujalo dievča z osmičky. Má krátke ryšavé vlasy a zelené oči. Usmejem sa ba ňu. Vyzerátrochu zmäťene ale úsmev mi opetuje. Myslím že sa vola Grace. Klariss ma štuchne aby sme už išli. John ide s Elinov popredu. Keď ma Klariss pošle do izby, išla som do kúpelne. Vyzliekla som si šaty čo som mala stále na sebe a vliezla som do sprchy. Prúdy studenej vody mi zmyli z tváre všetky maľovátka a trblietky. Postláčala som nejaké tlačítka a na ruku sa mi naliala voňavá tekutina. Rozotrela som si ju po tele a zmyla. Vyliezla som zo sprchy, zabalila som sa do uteráku a oblekla som si krátke čierne nohavice a modré tričko. ,,Ellie, je čas večere poď už." Zapišťala a zabúchala na dvere Klariss. Vyšla som z izby a zamierila do jedálne. Keď som si sadla jeden z avoxov mi nalial jahodový džús. ,,Máte nejaké skúsenosti so zbraňami?" Spýtala sa Leya. ,,Ja viem narábať s mečom." Povedal John. ,,A ty Ellie?" Spýtavo sa na mňa pozrela. ,,No ja viem trochu hádzať nože a zakladať pasce." Povedala som. ,,To je celkom dobré. Zajtra pôjdeťe do výcvikového centra. Nepredvádzajte sa. Skúšajte veci , ktoré vám nejdu. Môžte isť aj k zbraňám ale hlavne sa nepredvádzajte." Povedala Leya a do úst si vložila zemiak. Prikívla som a začala som jesť.
Keď sme dojedli Klariss nás poslala spať. Obliekla som si pyžamo a vliezla si pod perinu. Hneď som zaspala.************
Ták dalšia časť je tu. Napíšte čo sa vám páčilo a čo by ste zmenili. Znesiem aj kritiku.