Tak nová časť je tu
Dúfam že sa vám buďe páčiť*************
Keď som sa ráno zobudila stále som mala na sebe svetrík. Pripomenulo mi to včerajšok. Vyliezla som z postele. Na okraji som mala položené tréningové oblečenie. Rýchlo som sa osprchovala a obliekla som sa. Vyšla som z izby, pozrela som sa na hodinky. Bolo trištvrte na sedem. Sadla som za stôl a čakala som na ostatných. Po chvíli prišli Klariss a Leya. Už sme čakali len na Johna. Keď prišiel, sadol si a naložil si žemlu a šunku. Ja som si naložila jablkovú štrúdlu. Keď sme dojedli išli sme do výcvikového centra. S Grace sme sa stretli pri maskovaní.Trénovali sme to čo nám včera neišlo. Keď sme boli pri prekážkovom behu pozerali sa na nás profíci. Uškŕňali sa a niečo si šepkali. Nevšímala som si ich a išla som dalej. Po prekážkach sme išli na šplhanie a boje z blízka. John je docela silný tak mu to išlo lepšie ako nám. Tam sme strávili dlhý čas. Stihli sme už len hádzanie nožmi, viazanie uzlov a maskovanie. Po chvíli nás odviedli na obed. Zase sme sedeli s Grace. Vymýšlali sme taktiku na hry. Dohodli sme sa že Grace vezme nejaké batohy a poprípade nejakú zbraň, ktorá nebude moc blízko rohu hojnosti a ja s Johnom pôjdeme k rohu a zobereme zbrane a nejaké lekárničky. Po obede sme už netrénovali. Namiesto toho sme čakali v jedálni kým vyhlásia naše mená aby sme sa redviedli tvorcom hier. Volali nás od prvého kraju. ,,Čo im predvedieš?" Opýtala som sa Johna. ,,Asi narábanie s mečom a maskovanie. Ty?" Povedal a opýtal sa ma. ,,Hádzanie nožmi a zakladanie pascí." Pousmiala som sa. Nenápadne ma chitil za ruku. Usmiala som sa a on tiež. ,,Ellie Reinolsová, 4. kraj." Vyhlásili moje meno. Pustila som Johnovy ruku, postavila som sa a išla. Keď som vošla zamierila som rovno k nožom. Vybral som si sedem nožov a prešla som k figurínam. Prvú som trafila do hlavy. Druhú do ruky. Nezabiloby to ale aspoň zdržalo a mohla by som újsť. Tretiu, štvrtú a piatu som trafila do srdca a posledné dve do brucha. Po hádzaní som prešla na zakladanie pascí. Spravila som dve najťššie. Zrazu zapískal ostrý tón, ktorý oznamoval že môžem odísť. Vydýchla som si a pobrala som sa k víťahu.
*******
Pokračovanie na budúce.
Už ma nič k tomu nenapadlo.
Nechajte nejaký koment