Ták na túto kapitolu ste nemuseli dlho čať
Bude to trochu dlhšia tak dúfam že ju. prečítate celú. A keď tam. bude veľa chýb tak prepáčte blbne mi mobil********
Keď som sa ráno zobudila, bolo asi šesť hodín. Išla som do kúpelne, vyzliekla si pyžamo a vliezla do sprchy. Postláčala som pár tlačítiek a na hlavu mi dopadli prvé kvapky studenej vody. Na ruke mi tiekla zelená voňavá tekutina, ktorá voňala ako jahody. Rozotrela som si ju po tele a umyla. Keď som vyliezla zo sprchý usušila som sa uterákom, ktorý bol položený vedla. Na posteli som mala položené čierbe elastické tričko s číslom štyri a čierne legíny. Oblekla som si to a spravila som si cop. Vyšla som z izby a zamierila som do jedálne. Nikto tam nebol. Išla som teda do obívačky ku veľkému oknu a sledovala som prázdny, ranný Kapitol. Zrazu som počula klopot Klarissiních topánok a buchot na dvere. ,,Ellie, vstávaj." Zapišťala a búchala dalej. ,,Klariss ja už som hore." Povedala som tichím hlasom a vykukla spoza rohu. Trochu nadskočila a pozrela sa na mňa. ,,Ou, dobré ráno srdiečko." Povedala a išla zobudiť Johna. Išla so mdo jedálne a po chvíli za mnou prišla aj Klariss. Sadla si za vrch stola a naložila si koláč. Prišiel aj John s kruhmi pod očami a pozdravil sa. Mal oblečené to isté čo ja Naložil si miešané vajíčka a z košíku vybral žemlu. Ja som si naložila to isté. O päť minút prišla aj Leya. Sadla si oproti mňa a naložila si chcleba s džemom. ,,Dneska pôjdetete do výcvykového centra." Povedala rozospato. Prikívla som a dalej som jedla. Keď sme všetci dojedli Klariss nás doviedla k víťahu. Pridali sa k nám ešte z druhého a prvého kraju. Keď sme prišli do výcvikového centra boli tam už z dvanástky, osmičky a trojky. Po chvíli prišli aj ostatný a mohli sme začať. Ja s Johnom sme išli k rozpoznávaniu rastlín. Mne to išlo dobre ale John potreboval ešte trénovať. Potom sme išli na zakladanie pascí, viazanie uzlov a malovanie. Ja som potom išla hádzať nožmi. Zobrala som si sedem nožov a prešla som k figurínam. Dve som trafila do brucha, jednu do hlavy a posledné štyri priamo do srdca. Všimla som si že sa na mňa pozerá dievča z dvojky a chalan z jednotky. Trochu dom sa zlakla ale hneď som sa spamätala a len som sa usmiala. Rýchlo som prešla k Johnovy, ktorý trénoval s mečom. Povedala som mu o profíkoch a išla som dalej. Pri dalšom stanovišti som si všimla Grace. Prišla som ku nej a pizdravila som ju. ,,Ahoj. Ja som Ellie. Ty si Grace že?" Spýtala som sa a prisadla si k nej. ,,Ahoj. Ano ja som Grace." Povedala a snažila sa zapáliť oheň. Neišlo jej to tak som jej pomohla. ,,Dakujem." Povedala a usmiala sa. Keď bol čas obeda s Johnom sme si sadli ku Grace. Zoznámila sa s Johnom. ,,Grace, nechcela by si byť s nami spojenkiňa?" Opýtal sa jej John. ,,Môžem." Pousmiala sa a prikívla. Po obede sme išli všetci znovu trénovať. John, Grace a ja sme chdili spolu. Naučila som Grace hádzať nože, viazať uzle a zakladať pasce. John ju naučil maskovanie a narábanie s mečom. Ostatné je išlo dobre. Ešte sme vyskúšali strielanie z luku. Grace a mne to išlo celkom dobre. John račej zostane pri meči. Už sme pomali končili tak sme sa rozlúčili a išli sme. Klariss nás výtala už pri víťahu. Išla.som do izby. Vošla som do sprchy. Umyla som sa a vyliezla som. Obliekla som si bledučko zelené tričko a čierne legíny. Klariss nás už volala na večeru. Sadla som si za stôl a avoxovia začali nosiť jedlo. Najedla som sa. ,,Nieje mi dobre, idem na izbu." Povedala som a odišla som. Obliekla som si pyžamo a lahla si do izby. Zaspala som. Po asi desiatich minutách prišiel za mnou John. Zobudila som sa ale mala som zavreté oči. Prišiel k mojej posteli a sadol si na kraj. Hladkal ma po vlasoch. Z jeho dotiku mi naskakovala zimnica. Zrazu som ucítila jeho teplí dych na mojom horúcom čele. Poboskal ma na čelo a ja som mierne otvorila oči. ,,Ty si hore? To som nevedel prepáč." Postavil sa a trocha sa začervenal. ,,Nie to nič." Usmiala som sa. ,,Neodchádzaj prosím, zostaň so mnou." Povedala som potichu. Zakrila som si ústa lebo som to nechcela povedať nahlas. ,,Hm...dobre teda." Povedal. Ja som sa posunula aby si mohol sadnúť na posteľ. Sadol si ku mne a objal ma. Trochu som sa pousmiala a začervenala. Rozprávali sme sa o všeli čom. ,,Už ti je lepšie?" Starostlivo sa ma opýtal. ,,Už trochu áno." Povedala som a usmiala som sa. ,,Tak poď niečo ti ukážem." Postavil sa a podával mi ruku. Postavila som sa, zobrala si tenký svetrík a chitila som ho.
Stisol mi ruku a pritiahol si ma k sebe. Keď sme vyšli z mojej izby tahal ma do uličky, ktorou som ešte neišla. Na konci boli dvere. Otvoril ich a vyšliel von. Bol to obrovský balkón. Bol z neho videť celý Kapitol. Pri zábradlí bola lavička. John si na nu sadol a a zavolal ma k nemu. Sadla som si na druhý kraj lavičky. ,,Čo sa ma bojíš? Ja nehriziem." Povedal uškrnul sa a pritiahol si ma k sebe. Musela som sa na ňom pousmiať. Pozerali sme na vysvietený Kapitol a rozprávali sme sa. O pol hodinu nám začala byť zima tak sme išli dovnútra. ,,Už idem spať. Aj ty by si mal ísť lebo máš kruhy pod očami." Usmiala som sa a vošla do izby. Lahla som si a pousmiala som sa nad ním. Po chvíli som zaspala.******************
Tak táto kapitola bola trochu dlhšia.
Dúfam že sa vám páčila a že mi tu necháte nrjaké komenty a nejaké vote.