kuzenler..

26.3K 878 401
                                    

Arkadaşlar multimedia da okan var. Umarım beğenirsiniz. Vote ve yorumları unutmayalım :) ;)

Kapının kilidini çevirdim ve kapıyı açtım. Karşımda sanırsam benim yaşlarımda bir kız duruyordu. Sanki içinden "sonunda" dermiş gibi bakıyordu, Sabırsızdı belli.

"Merhaba"

Dedi yüzüne baya sevimli ve sıcak bir gülümseme yerleştirerek.

"Merhaba"

Dedim bende , biraz soru işaretleriyle.

"He şey, benim adım aslı"

Diyerek elini uzattı. Adını değil hala kim olduğunu merak ediyordum. Yavaşça elini sıktım bende.

"Bende su"

"Evet biliyorum , ben Okan'ın kuzeniyim"

Aa tabi ya, yazık biraz kaba davrandım ama neyse başta tanıtsaydı oda kendini.

"Pardon , bu saatte gelceğinizi tahmin etmezdim"

Cidden şimdi mi gelmişlerdi? Ama ben daha hazır değilim ki ama.

"Evet bu saatte gelmezler zaten , ben seni onlardan önce tanımak istedim. Ve biraz sana Kuzenlerden bahsedicem, izin verirsen odanda konuşabilir miyiz?"

Ahh tabi ya kızla ayakta dikilmiş duruyorum, kenara doğru bir iki adım atarak geçmesi için işaret ettim.
Hemen içeri girdi , Odamda biraz göz gezdirdi ve yatağımın üzerine oturdu , hiç yabancılık çekmiyormuş gibiydi.

"Şimdi ilk önce sana kendimi bir tanıtıyım."

Belliki çok konuşkandı, utangaçlık falanda yoktu . Ozaman yandık desenize, bu bugün hiç susmaz.

"Dediğim gibi adım aslı. Lise üçe gidiyorum , sizin okuldayım bende . Aslında kuzenlerin çoğu bizim okulda ama okul içinde kimse birbiriyle muhattap olmaz"

Bu garibime gitmişti. Neden birbirleriyle muhattap olmuyorlardı? Aslı söylemese okulda Okan'ın kuzenleri olduğunu hiç anlayamazdım heralde, dayanamayıp sordum.

"Biraz değişikmiş, peki neden böyleler?"

"Akrabalık ilişkileri pek sevilmiyor diyebilirim. Bana kalsa çok saçma bir şey yapıyorlar , ama artık bunu kural haline getirdiler."

Böyle kural mı olurmuş canım , anlaşılan kuzenleride Okan gibi garip.

"Hımm anladım"

Diyebildim sadece . Sonuçta kendi ailelik bağları kendilerini ilgilendirir. Belli ki tüm aile öğrenmeye başlamış Okan'la evlenceğimizi, yoksa durup dururken bu yemekte neyin nesi?
Bir anda mesaj sesi duyuldu , ben telefonuma doğru hamle yaparken Aslı kendi telefonundan geldiğini belirtti.
Bir süre karşı tarafla konuşup onaylarcasına kafasını salladı , telefonu kapattıktan sonra bana döndü ve ;

"Geliyorlar"

"Kim?"

"Kim olacak geriye kalan onbir , müthiş kuzen takımı."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİMSİN ... (sen piskopatsin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin