toprağa uğrayalı tam beş gün geçti, beş gün içinde neler oldu bilemezsiniz babamı ziyarete gittik. okan evlenmek icin resmen can atıyo, tabiii cazibeleriminde katkısı olduğunu düşünüyorum... ama okan sadece toprağı ordan almak için evlenmek istediğini söylüyo. nikâh tarihi üç gün sonra pazar olarak belirlendi, öyle düğün dernek istemedim sadece gidip birkaç kağıt imzalayacaz. son bir haftadır yaşadıklarımdan yoruldum, neyse şuan duştan çıktım , hazırlanıyorum . Bugün günlerden perşembe yani okul var. tam takım hazir olduktan sonra aşağıya indim. kahvaltı hazırdı okan ve babası yani Babamız :) . sofraya çoktan oturmuş, tabaklarına gömülmüştü. okan beni farkedince kafasını tabağından kaldırıp neşeli bir sesle "Günaydın" dedi. onun bu hareketine tebessüm ederek "Günaydın" diye karşılık verip masada ki yerimi aldım. yemek bittikten sonra okanın arabasına yerleştik , okan elini radyoya götürürken fısıldadı "sanırım sabah sabah roar iyi gidecek" diyerek katy perry roar açtı. ona bakıp sırıtmakla yetindim. okula vardık, okuldaki kimse bizim okanla evlenceğimizi bilmiyo, okan okuldakilere söylemek konusunda bişey demediği için bende henüz kimseye bahsetmedim. koridorda okanla birlikte ilerledik ve sınıfımıza girdik . ben birkac gündür beraber oturduğumuz kızın yanına yerleştim, okansa her zaman oturduğu dört arkadaşıyla beraber oturdu. allahım yaa böyle tam bir çeteye benziyorlar :) :) ... herneyse tüm ders uyuklamakla geçti zil sesini duyduğumda kafamı kaldıracak halim olmadığını anladım. masama bir darbeyle yerimden resmen sıçradım, okan masaya iki elini dayanmış bana pis pis sırıtıyordu. böylece beni korkutup o dört salakla gülmesine sinirlenmistim. ama dur bi dakka , okanla biz okulda hiç konuşmadık yani sadece beraber gidip gelirdik ama hiç muhattap olmazdık. sakın okan arkadaşlarına bizi anlatmış olmasın . birden kaşlarımı çatıp konuşmaya başladım "nevar??" evet biliyorum fazla kaba oldu ama bunu hakketti. "bişey olduğu yok . sadece öğle yemeğini beraber yiyelim mi dicektim?" o an acıktığımı farkettim. okanın arkasina baktığımda arkadaşlarının da geleceğini farkettim. "peki gidelim, hadi eda" yanımda oturan eda birden şaşırarak bana baktı . "ş-şeey su siz gidin" kekeledigi için hafif sırıtarak "saçmalama eda sende geliyorsun" eda bana bakarak hafifçe tebessüm etti, koridora çıktık benle eda önden ilerliyorduk. okanda arkadaşlarıyla arkamızdaydı. yemek yerken eylendik diyebilirim, fakat o salak gelene kadar... evet arkadaşlar yeni bölümün çabuk gelmesi icin yorum ve votelarınızı bekliyorum.. :)) kısa bölüm oldu biliyorum ama lütfen yorum yapın hikayenin nasıl gelişmesi için öneriye ihtiyacım var ..