BAGIMLI .

20.2K 763 29
                                    

o salak kim mi? o gerizekalı benim eski okulumdan bana  resmen kafayı takmış olan uğur . tamam uğur yakışıklı , sarışın, boylu poslu karizma olabilir . Bir de tanısanız resmen sülüğün teki. .. .. "aa su ne tesadüf burdadamı karşılaşacaktık ya?" diyerek yüzünü alaycı bir gülümseme yerleştiren uğura masadaki herkes dikkatini verdi.  bense gözlerimi devirmekle yetindim . evet herkesin bir açıklama beklediği kesindi, özelliklede okanın.  hafif bir dikkat çekme öksürüğü yapıp konuşmaya başladım "meraba uğur,  arkadaşlar uğur eski okulumdan ,eski bir arkadaşım" dediğimde eski ve arkadaş kelimelerini bastırarak söylemiştim.  "aa su alınırım ama eskidik senin gözünde öylemi?" dedi. bu seferde yüzünde yapmacık bir somurtma vardı.  "başka bişey söylemiyeceksen masamızı terk edebilirsin". dedi okan herkesi şaşırtarak kibar ama bir o kadarda kızgın sesiyle. "hahah. meraba okan senin burda olduğunu görmemişim. " . okan sinirle soludu. "şimdi gördün uğur defol!!!" . bir dakka okan uğur u tanıyor mu?? şaşırmadim doğrusu uğur bu herkez tanır onu . "sakın ol bakalım okan zaten artik bu okuldayım fazlaca görüşcez" deyip okana alayla bir göz kırptı ve masadan uzaklaştı.  ~~ aksam herkez sofrada buluştu. gergin bir hava vardı açıkçası nedenini merak ettim . ama sabahki uğur olayını hatırlayınca omuz silktim. kenan beyin dikkat çekme öksürüğüyle dikkatimi ona verdim . sonra konusmaya başladı.  "kızım artık gelinim olacaksın ve bilmen gereken okan hakkında bazı şeyler var" okan rahatsız olmuşcasına öksürdükten sonra ağzındaki lokmayı yutup "babaa" diye sitem etti açıkçası bu beni fazla meraklandırdı . "oğlum suyun bizi anlayışla karşılayacağına eminim. sonuçta geçmişte kaldı. "

böyle demesiyle masada biraz daha dikleserek tum dikkatimi onlara verdim. "okan eskiden bağımlıydı. uyuşturucu" bir an tutulduğumu hissetim ağzımdan sadece bir kelime döküldü ve sesim çok güçsüz çıkmıştı.  "nee?" .... evet biliyorum bölüm geç geldi ama voteleri bekledim sonra okul telaşı falan ama okuma Sayısı beni mutlu etti yine vote bekliyorum bundan sonra daha sık yazicam . :D lütfen yorum bekliyorum :D

BENİMSİN ... (sen piskopatsin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin