Събудих се и се оправих набързо за училище. Ам, ако не помните, казвам се Луси, Луси Хартфилия. С един приятел ходим заедно на училище. Той се казва Натсу. Излезнах навън и тичах до къщата на Натсу. По едно време се уморих и спрях за да пия вода. Училището не е много близо за съжаление. Пак тръгнах и по едно време стигнах до неговата къща. Почуках на вратата, но не получих отговор. Реших да влезна. Видях Натсу, а той още се обличаше. Казах му:
-Побързай, ще закъснеем!
-Добре, де Луси, добре... - отвърна ми той заспало.
Излезнахме и погледнах колко е часа. Беше 7:30!
-Натсу, хайде да тичаме до училище!
-Ти да не полудя?!
-Поне ходи по-бързо!
-Оф, окей, ще тичаме.
Когато стигнахме звънеца вече беше бил.
-Казах ти че ще закъснеем...
-Айде де стигнахме, просто ще се извиним че сме заксънели.
Влезнахме в класната стая. Госпожа Шарла ни каза:
-Защо закъсняхте? Да не би...
Изчервих се:
-Не, не госпожо! Просто Натсу се успа, а на мен ми е скучно да ходя сама до училище.
-Добре, хайде сядайте! Но да не се повтаря, разбрано?
-Да госпожо!
Нашият президент на класа е Ерза Скарлет - кошмар облечен в костюм на зайче. Понякога е спокойна и мила, но когато се ядоса, ми се струва, че ще срути училището. Популярният в моят клас е Локи (аз му викам плейбоят). Всички момичета в училището са хлътнали по него. Не разбирам какво толкова му харесват. Най-срамежливата в нашият клас е Уенди Марвел. Също така е и най-ниската. Има един усобен тип, който постоянно ходи без тениска. Казва се Грей Фулбастър. Неговата най-голяма фенка е Джувия Локсър. Пияницата на класа е Кана. Точно така-момиче е . Тя не е точно пияница, но на всички партита се напива. Има и много други, но сега не ми се изброяват.
След училище обикновенно има баскетболни мачове, Натсу отива да играе, но аз го изчаквам и си тръгваме заедно. След това изпратих Натсу до неговата къща, поговорихме си, посмяхме се и тръгнах към своята къща. Навечерях се, погледах телевизия и след това си легнах. До скоро!