Cześć i czołem, jest to moja pierwsza książka na którą mam pełny pomysł. W książce będą występować przekleństwa i alkohol. Jeśli pojawią się tu jakiekolwiek błędy to prosiłabym aby je napisać w komentarzu bo jest możliwe ze pomine jakiś błąd podczas sprawdziania. Zrobiłam rownież playliste w vibe książki!
Autor- Idzia
Nazwa playlisty- 3 w środku nocy
To tyle miłego czytania!~~~~~~
Krzyki moje i mojej matki rozchodziły się po całym mieszkaniu. Znowu podjęłam próbę spokojnego wytłumaczenia jej że alkohol nie jest jedyną ucieczką od smutku po stracie męża, z resztą skończyło sie kłótnią jak zawsze.
-Wynoś się- powiedziała zachrypniętym głosem od nadmariu procentów.
-Wynoś się? Wiesz co, z więlką chęcią. Może nareszcie zaznam spokoju- warknęłam. Czy wiedziałam co robie? Nie, byłam zbyt zdenerwowana żeby myśleć trzeźwo.
Wbiegłam do pokoju i wyjęłam z szafy lekko zakurzoną walizke, zaczęłam pakować do niej rzeczy ktore wydawaly mi sie najbardziej potrzebne. Podeszłam do komody i wzięłam w ręcę moje zdjęcię z rodzicami.
-tęsknie za naszą normalną rodzina...- szepnęłam sama do siebie i wsunęłam zdjęcie do mojego plecaka.Wyszłam szybkim krokiem z pokoju. Zatrzymałam się w salonie i spojrzałam na moja rodzicielke, znowu coś piła. Zignorowałam ten fakt i wyszłam z mieszkania. Zeszłam po już zniszczonych schodach.
-Cholera nie przemyslałam jednej rzeczy- mruknęłam do siebie. Myślałam chwile nad jakimś sensownym miejsce w którę mogłabym się udać.
-Skoro nic mnie teraz nie zatrzymuje to co mam do stracenia?- pomyślałam i ruszyłam w wcześniej wybrane miejsce.-Klub nocny Rozie, to jest to- mały uśmiech pojawił się na mojej twarzy po czym weszłam do pomieszczenia.
~~~~~~
258 słów
CZYTASZ
3 w środku nocy // wilbur x oc
FanfictionByło może coś koło 3? Nie wiem straciłam poczucie czasu. Mimo wszystko ciesze się że poszłam do tego baru.