Part 1{} Prológus

48 3 2
                                    

Mi van akkor ha van egy eltitkolt Malfoy?
Mi van akkor ha eltudunk rejteni úgy egy embert ahogy egy házat, titokgazdával?
Mi van akkor ha ez a kettő talákozik?
Erre a három kérdésre most választ adok.
Az eltitkolt Malfoy? Semmi különös. Egy vadóc és lázadó ezüstszőke hajú lány, Dora. Igen jól hallottad Dora Diana Malfoy. Hát igen, a Dora és a Diana nem igen passzol össze de Narcissanak nem volt más választása.ár így is elég ideges volt Lucius, hogy lányt is szült, így Luluka (Dora így fogja hívni az apját cukkolásként) hagyományához híven D betüs nevet kellet kapnia mi t Draco nak. A lányról ennyit.
A titokgazdás dolog már bonyolultabb. Dora mindenhova ment a családjával de senki nem látta őt, hogy miért? Azért mert volt egy titolgazda Draco. Legszívesebben mindenkinek szétkürtölte volna, hogy van egy gyönyörű testvére de nem tehette. Igazából erről is ennyi egyenlőre.
A kettő találkozásánál padig,  hát azt hiszem helyben vagyunk. Ez it a két kérdés találkozása és a harmadik megválaszolása. Jó olvasát. Olvassátok figyelemmel a felyezeteket mert lesznek benne nyomok amiket érdemes lesz követni.

Remélem tetszik neltek az új könyv. Én már most imádom. ( Harry nevét a bevezetőben nem én találtam ki sajnos de innen is köszönöm annak a csodás embernek aki kitalálta)
Legyen szép estétek!
Puszi💗M.

TitokgazdaWhere stories live. Discover now