1.4

17 1 0
                                    

Majd olyan dolog történt amire senki nem számított.

Dora:

Az apám Lucius berontott majd elkezdett atkokat szórni rám. Varázsolni még ugye nem tudok így segéjkérően Dray felé néztem. Draco rázta a fejét jelezve, hogy ő most ott marad. Bizonyos értelemben meg is értettem de na a tesója vagyok. Amig így gondolkodok az átkok repülnek felém úgyhogy kéne valamit csinálnom.... Na asszem ezen sem kell gondolkodnom. Egy Weasley ugrott elém és kezdett párbajozni apámmal. Anya is bejött közben s próbált védeni engem és a Weasley kölyköt. Apám erre rá támadott. Piton professzor is köz elépett aki anyámat próbálta megmenteni. Miii?? Najo mindegy. Na most mivan. Csak azt hallom hogy az apám a halálos átkot ordítja Pitonra. De Dubledore az utolsó pillanatban kivédi. Na ez meleg volt. Lucius elhopponált. Piton és Anya idejöttek hozzám.
- Jól vagy? -kérdezték egyszerre
- Igen, de mi ez az egész?
- Kincsem egyszer majd megtudod az egészet de most annyit mondok, hogy Lucius nem az apád.
- Miii? Akkor ki az apám? Draco ak ki az apja? Mii??- kérdeztem kicsit kiborulva
- Dora, Draco apja Lucius. De a tied más. Dora a te apád..........

Na hivatalosan is visszatértem. Most jönni fognak a részek rendesen mert 10 nap karantén van vagyunk. És igen most is sikerült a legjobbkor abbahagynom. Hihi. Tippeljetek, hogy ki az apja. Panna_Moon te nem tippelhetsz mert te tudod.

Puszi M.💗

TitokgazdaWhere stories live. Discover now