Dora:
Ma vagyunk Dracoval 11 évesek. Szokásosan jönnek hozzánk megünnepelni Dracot mert, ugye engem nem látnak. Ma amikor felkeltem valami nagyon furcsa volt. Mintha könnyebb lennék. Na mindegy azért pemegyek nézni ahogy megint csak Dracot köszöntik. Amikor leértem mindenki rám nézett....Várj mi? Rám? Mindeniki? Mivaan?? Akkor ezek szerint megszűnt a varázslat azzal, hogy betöltöttem a 11. Ezaaaaaz. A mindíg tapló és goromba Bella nénikém szólalt meg először.
-Draco drágám, nem is mondtad, hogy van barátnőd, és, hogy mennyire hasonlítotok. Kiköpött másai vagytok egymásnak.
Najó én itt ennél a pontnál magamban hangos röhögésbe kezdtem. Hogy én Draco barátnője. Hát ez röhejes.
-Bella néni ő nem a barátnőm hanem a nővérem.
Hát igen ezt még nem is mondtam 1 percel Draco Dorinus Malfoy előtt születtem.Hihihi.
-Tessék?? Ezt meg, hogy értsem? Magyarázatot kérek.
Bellával együtt mindenki bólogatott. Asszem most én jövök mert, apa az ájulás szélén van anya meg próbálja megtartani.
-Dora Diana Malfoy vagyok. A Malfoy család első gyermeke akit mindeddig titokban tartottak egy hülye varázslattal amihez Draco volt a titokgazda. Mimdig mindenhol ott voltam ahol ők csak senki nem látott. De most, hogy végre 11 vagyok lát mindenki.
Én nem tudom mit mondtam vagy mit csináltam de mindenki elmen és elhopponált. Na mindegy legaláb egyedül vagyunk.
-Anya, apa. Kérdezhetek valamit?-kérdeztem óvatosan
-Persze kincsem kérdezz bátran.- mondta anya aki még mindíg apában tartotta a lelket.
-Akkor én most mehetek Dracoval a Roxfortba?
-Ha megkapod a leveledet akkor mehetsz. Ellenkező esetben nincs rajtad a nyomjel így én foglak itthon tanítani.
Alighogy ezt anya kimondta be is röpült egy szép barna bagoly. A Roxfirti levelünket hozta.
A Malfoy ikreknek.
Malfoy kúria a nappaliTisztelt Malfoy ikrek!
Öeömmel értesítjük önöket, hogy felvételt nyertek a Roxfort boszorkány és varázslóképző szakiskolába.Én ezt nem hiszem eeeel. Megyünk a Roxfortbaaa. Ezaaaz. A levél elolvasása után én felszaladtam a szobámba gondolkodni. A gonolkodásom leginkább abból ált hogy összesítettem a napomat mert már este van. Szóva összesítés. Lekerült rólam ez az átkozott varázslat. Felvettek a Roxfortba. Mindenki tudja az igazságot. Úgy érzem ez életem legjobb napja.
Sziasztok. Itt az új rész. Sajnos csak most szünetben tudok minden nap írni de azért szünet után is próbálom majd kisebb kihagyásokkal írni. Legyen szép napotok. Panna_Moon tudom, hogy értelmetlen volt ez a mondat, nem kell érte külön szólni.
Puszi M.
YOU ARE READING
Titokgazda
FanfictionMi van akkor ha....? Mindenkiben van egy ilyen kérdés. Bennem is volt és meg is válaszoltam. Ebben a Storyban egy tikos lányról egy ikertestvérről egy lázadóról olvashattok. Jogos a kérdés, hogy Harry Kicseszett James Túlélő Potter testvéréről van...