Dora:
Tévedtem. Nem az 1 hónappal ezelőtti volt a legjobb napom hanem ez a mai. Dracoval már felszálltunk a vinatra egy könnyek nélküli kioktatós, figyelmeztetős és nagyon uncsi búcsú után. Éppen egy kabint kerestünk ahova nyugodtan le tudunk ülni. Én találtam egy kabint ahol 2 lány ült. Kedvesnek tűntek.
- Sziasztok. Bejöhetek?
- Szia, persze gyere be nyugodtan.-mondta a barna hajú lány.
- Köszi.
Leültem majd elkeztünk beszélgetni.
- Hogy hívnak titeket? -lérdeztem meglepően nyugodtan.
- Én Ellie Wart vagyok.-mondta a barna vagy inkább fekete hajú lány.
- Én Amanda Fleit vagyok-mondta a szőke, rózsaszín... maradjunk a szőkénél. Szóval a szőke hajú lány.
- Téged, hogy hívnak?- kérdezte Ellie
- Dora Diana Malfoy vagyok.
- Aztaaa... Rólad még sosem hallottam pedig sokszor voltam már a Malfoy kúriában. - mondta AmandaEzután a kínos beszélgetés elmondtam nekik a történetem és még sokat beszélgettünk. Egyszer csak megérkeztünk a vasútállomáshoz.
Hagrid a vadőr hívott minket aztán elcsónakáztunk a Roxforthoz. Bementünk majd jött a beosztás. Tudtam, hogy ha nem a Mardekárba kerülök apám kitagad de nem különösebben érdekelt. Egy hang szakította félbe a gondolataimat...
- Malfoy, Dora Diana.
Kimentem leültem a székre és vártam a süveg döntését.
- Hmmm. Egy Malfoy. Nem tudom, nem tudom. Hová is tegyelek. Hollóhátba nem lerülhetsz. Hugrabugba illenél. Mardekár a te othonod. Griffendél a társaidé. Ajjaj nehéz eset vagy tudod-e? De megvan kitaláltam. A te házad a ..............Tudom tudom jókor kell abbahagyni. Bocsi, hogy eddig nem volt rész de nagyon solat kellett tanulnom. Ha nekem nem hisztek kérdezzétek meg Panna_Moon-t. Remélem ma még tudok írni.
Puszi M
YOU ARE READING
Titokgazda
FanfictionMi van akkor ha....? Mindenkiben van egy ilyen kérdés. Bennem is volt és meg is válaszoltam. Ebben a Storyban egy tikos lányról egy ikertestvérről egy lázadóról olvashattok. Jogos a kérdés, hogy Harry Kicseszett James Túlélő Potter testvéréről van...