bölüm 1 - kaçış

601 17 4
                                    

Hissetmek istedi sevdiği kadını her zerresine kadar hissetmek istedi her bir detayını görmek dokunmak istedi . Sevdiği kızla beraberdi . İkisi de bitmesini istemiyordu bu anın sonsuza kadar böyle kalmak istedi her ikisi de . Birbirini delicesine seven iki insan başlarına neler geleceğini bilmeden uykuya dalmışlardı . 

   Sabah ilk uyanan joker olmuştu . Yanında uyuyan kadına baktı dudağına kısa bir öpücük bıraktı adam . O deli piskopat adam sevdiği kadının yanındayken yavru kediye dönüyordu çünkü onu kaybetmekten korkuyordu . Ona bir  şey olmaması için her şeyi yapabilecek birisiydi kendini ona zarar gelmemesi için feda edebilecek kadar seviyordu onu ...

2 ay sonra

Harley yine o iğrenç baş dönmesi ve mide bulantısıyla uyandı son 2 aydır neredeyse her gün midesi bulanıyordu o anda aklına bir şey dank etti . İki ay önce jokerle bir ilişkiye girmişlerdi ancak ikisi de korunmamışlardı . 

Harley jokerin evden çıkmasını bekledi joker evden çıkar çıkmaz harley uçarcasına eczaneye gidip test aldı . 

Yaklaşık 10 -15 dakika sonra testin sonucu çıkmıştı . Harley teste baktığında bir çizgi vardı ve sonra yavaş yavaş bir çizgi daha oluşmuştu harley bunun anlamını bilmiyordu bu yüzdende testin yanındaki açıklama kağıdına baktı yazıda "çift çizgi hamile olduğunuz anlamına gelir. " yazıyordu . Harley ufak bir şoktan sonra çok mutlu olmuştu çünkü sevdiği adamdan çocuğu yada çocukları olacaktı . 

harley'nin ağzından   

Her şey hazırdı hem hamile olduğum için hem de bu gün tanışma yıl dönümümüz olduğu için güzel bir sofra hazırlamış joker i bekliyordum . saate baktığımda saatin 3 e 5 dakika kaldığını gördüm o an içime bir kurt düştü ya jokere bir şey olduysa yada yakalandıysa aslında jokerde bende eski piskopatlığımızı bir kenara bırakmış normal insanlar gibi yaşıyorduk ancak diğerleri bunu bilmiyordu . Birden kapı çaldı . Uçarcasına gidip kapıyı açtım ama kimse yoktu kapıda sadece kapının aşağısında bir not vardı notun üzerinde ise benim adım yazıyordu . Notu açıp okumaya başladım 

"sevgili harley üzgünüm seninle yaşadığımız pek çok anı var ancak ben yapamıyorum gitmem gerek kendine iyi bak joker " bir yandan notu okuyup bir yandan da gözyaşlarına boğulmuştum işte o anda joker dahil olmak üzere herkesten ve herşeyden nefret ediyordum bir şey hariç karnımdaki çocuğum ona kimsenin asla zarar vermesine izin vermeyecektim hem de hiç kimsenin...




medyadaki şarkı tam harley ve jokere göre yazılmış resmen

harley quinn ve jokerin çocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin