2.

1.8K 77 80
                                    

Gözleri dudaklarıma kaydı..

Vina- ben

Aidan- korkma güzelim 

Aidan- evet seni istiyorum ama şimdi sana dokunacağım

yakınlaştı ve dudağıma küçük bir öpücük bırakıp gitdi?

Az önce ne yaşadım ben?

-----------

Şimdi adam akıllı bir plan yapmam gerek.

Annem ve Babam olacak insanlar'ın dediklerine göre bunlar baya zenginlermiş bu yüzden polise fln haber versem bile birşey deyişmez.  

Saat'larce sadece O heriften nasıl kurtulacağımı düşündüm. Belki kendimden soğutsan beni sevmezdi? 

denemeye değer bir fikir bulduğumu düşünüb, üzerime birşeyler giyib aşağı indim. Herkes Masa başında oturmuş sohbet ediyorlardı, Annem, Babam, O ve O'nun ailesi.

Vanessa- Günaydın tatlımm

Hiç bir cevab vermedim.

Tom- Günaydın kızım

yine sesimi çıkarmadım.

Vina- Onların burda ne işi var?

Vanessa- tatlım biraz kibar ol

Vina- Buna'damı senmi karar veriyorsun?

Vanessa- KIZIM!

Aidan sinirle ayağa kalktı ve

Aidan- SEN KİM OLUYORSUNDA KARIMA BAĞIRIYORSUN!?

AİDAN- ŞİMDİ KES SESİNİ VE OTUR YEMEĞİNE DEVAM ET!

Vanessa- nasıl isterseniz.

Aidan'da oturdu ve yanındaki boş sandalyeyi göstererek

Aidan- güzelim gelsene

açlıktan 2 büklüm olduğum için yanına oturdum ve yemek yemeye başladım

Bacağımın üzerinde soğuk birşey hiss etdiğim an durdum ve bu soğukluğun kaynağının aidan'nın eli olduğunu anladım. Ben O'na şaşkın şaşkın bakarken o hiçbir şey olmamış gibi yemek yemeye devam ediyordu, bir yandanda eliyle ayağımı okşuyordu. Sinirlenmiştim normal zamanda olsa babama derdim ama şimdi belli oluyor ki burdaki herkes Aidan'ın ağzından çıkacak sözlere bakıyorlardı yani birşey'ler söylese bile hiç bir şey deyişmeyecekti.

Yansıma || Aidan Ryan Gallagher.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin