Zdravíčko! Máme tu krásné podzimní dny, listí na stromech žloutne, oranžoví a rudne a já bych se vám ráda pochlubila s další hromádkou obrázků, které jsem dostala a kterými se teď těším. A protože byl Halloween, čeká na konci i jeden kratičký příběhový speciál, který sice není strašidelný, ale někomu možná může podle okolností připadat děsivý víc než dost.
Abychom nezdržovali - přechod k exempláři číslo jedna!
(fanfáry)*****
(...)Lokace/Ryon/report3318:
//Šifra//Démoni, dělá to zas. Pouští hrůzu. Běhá mi z něj mráz po zádech. Měli byste ho vidět, našeho generalissima, jak chodí kolem velína, on se plíží jako nějaká zas#aná ještěrka! Před hodinou telefonoval se šéfem. Asi ho to moc nenadchlo... Víte, že jsem kvůli němu sletěl ze schodů? Prevít.//Šifra//Lokace/Jocara/nádraží/report3319:
//Šifra//Hele, o tom jsem něco četl. Nějaký psychologický článek či co... jmenovalo se to efekt cyklisty, a funguje to tak, že nadřízený seřve podřízeného, který pak samým vztekem a duševní nevyrovnaností sjede svého podřízeného a tak to jde dál... //Šifra//Lokace/Ralie/náměstí/report3320:
A z toho soudíme, že náš nadřízený je zapálený milovník cykloturistiky.Lokace/Ryon/SEBASTIAN-HOOPER/report3321:
Cože?(...)
- OdposlechJestli Sebastian skutečně je, nebo není zapáleným cyklistou, zůstává zatím sice skryto v temnotách, to ale A_H_Benett nezabránilo vyrobit naprosto úžasný obrázek našeho generalissima, kterak se šťastně prohání na kole. Později k tomu vznikla lidová legenda, která hlásá, že Sebastian si naschvál přitáhnul na velín bicykl, aby všem dokázal , že na něm umí jezdit (protože autorka jednou neprozřetelně prohlásila, že si není jistá, jestli se to vůbec někdy naučil). Takže si pro naprostou dokonalost představte, jak kličkuje mezi žasnoucími Drugy.
Za obrázek moc děkuji! ❤A jedeme dále - přechod k exemplářům dva a tři!
(další fanfáry)*****
Thany je velmi specifická osobnost, se kterou jistojistě není radno si zahrávat, jinak vám ukáže drápy. Naštvaný (a k tomu ještě hladový!) nathsahcarr není rozhodně něco, co byste na své cestě galaxií chtěli potkat, jak vám rád doporučí zástup jedinců, kteří bohužel neměli podobné štěstí.
ČTEŠ
Ztracenci - Ilustrace a bonusy
De TodoAneb co dělá prokrastinující autorka, když má pasážový zásek... Zde si můžete udělat bližší obrázek o vizáži postav, objektů a lokací z původní knihy, které se vám tímto pokusím svým nepříliš originálním stylem přiblížit (nejsem Da Vinci, ale blíže...