Zdravíčko. Vzhledem k tomu, že moje práce na další kapitole se momentálně sune šnečím tempem kvůli škole, v náhlém záblesku pochybné geniality jsem se rozhodla, že prohrabu počítač a najdu alespoň něco, co bych vám mohla poskytnout jakožto částečnou kompenzaci. Vadí mi, že jsem se psaním zase ve skluzu a je mi to líto, jenže poslední dva týdny opravdu nedělám nic jiného, než že se do zblbnutí učím a na nic jiného v podstatě nemám čas. Většina učitelů chce mít co nejvíc velkých testů napsaných do Vánoc a vesele nám to naložili všichni všechno najednou, jak už je na našem ústavu takřka svátečním zvykem. Je to prostě období, které musím přežít, a brzo budu moct s trochou štěstí zase sednout k počítači a tu kapitolu dodělat. Zatím má ale škola bohužel přednost.
Ale teď na veselejší notu. Podařilo se mi najít obrázek, který vznikl jako totální experiment někdy uprostřed letních prázdnin. Pro ty z vás, kteří nevědí, se pomaličku učím s grafickým tabletem a zločinně ten zázrak techniky zneužívám ke svým podlým a ďábelským účelům. Draw the squad je ostatně hvězdným příkladem. Pokud nevíte, o co jde, princip spočívá v tom, že si na interentu najdete nějaké skupinové meme, většinou jde o lidi s naprosto geniálními výrazy ve zcela úchvatných situacích, a uděláte to, že ho namalujete znovu - ovšem s vašimi vlastními postavami. Pokud rádi kreslíte, mohu to jen doporučit, protože se vážně pobavíte jak při výběru umístění daných postav, tak při samotném procesu patlání.
Kompletní ztracenecká sestava hlavního obsazení, dle ponoukání zcela neodolatelného meme zbavena veškeré zbývající důstojnosti necitelnou Stvořitelkou.
A jelikož jsem nenašla jenom tohle, mám tu i obrázek číslo dva, též výplod jednoho dlouhého letního večera a hromady pekelného štěstí.
Příští středu by se moje lehce napjatá situace měla přelomit k lepšímu a já se budu moct zase věnovat nové kapitole. Zatím se mějte krásně a užijte si Vánoce ^^.
ČTEŠ
Ztracenci - Ilustrace a bonusy
DiversosAneb co dělá prokrastinující autorka, když má pasážový zásek... Zde si můžete udělat bližší obrázek o vizáži postav, objektů a lokací z původní knihy, které se vám tímto pokusím svým nepříliš originálním stylem přiblížit (nejsem Da Vinci, ale blíže...