5

1.1K 121 21
                                    

188 Kişi bu gönderiyi beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

188 Kişi bu gönderiyi beğendi.
@minho: chanla date ciktik  @christopher

68 Yorumun tümünü gör

@christopher: date degil kiyafet bakmaya ciktik
@minho: he diyosun ki minho gel suratima peynir firlat
@christopher: tamam sustum
@minho: aferin kole

Minho beğendiği bilmem kaçıncı kıyafeti de Chan'a gösterirken, Chan artık yorgunluktan yere yığılacaktı. Biraz dinlenip yemek yemelerini 100 kere Minho'ya söylemişti ama Minho alış verişini bitirdikten sonra yerseler daha rahat olabileceklerini düşünüp itiraz ediyordu. Tamam bir bakıma mantıklı olabilirdi ama Chan biraz daha yemek yemezse etrafta bulduğu kumaş parçalarını fare gibi kemirmeye başlayacaktı.

"Minho bitmedi mi hala ya kıyafetleri kemireceğim şimdi açlıktan." bıkkınlıkla çıkmıştı sesi. "Tamam söz son, bu mağazadan da alacaklarımı alayım yemek yiyip eve döneceğiz." diye kabinden bağırmıştı Chan'a.

-

Son mağazayı gezdikten sonra yemek yemek için bir kafeye girmişlerdi. Chan kendini sandalyeye bırakırken, Minho mutlu bir şekilde oturmuştu. Çünkü aldığı şeyleri çok severek almıştı eve gidip bir an önce denemek istiyordu. 

Garson yanlarına gelip menüyü bıraktığında ikisi de menüye bakmaya başlamışlardı. Biraz bakındıktan sonra ikisi de aynı şeyi seçip siparişlerini vermişlerdi.

Yemeklerini yiyerek sohbet ediyorlardı. Chan aklına gelen şeyle Minho'ya döndü. "Minho?" tam pizzasından bir dilim ısıracakken Chan'ın sorusuyla ağzı açık şekilde gözleri ona dönmüştü. Chan bu görüntüye kıkırdayıp söze girdi. "Evde peynir kalmamış. Çocuklardan bu sıra bize gelen de yok bana da fırlatmıyorsun. Nereye gidiyo bu peynirler amına koyayım?" Minho şirin bi sırıtmayla pizza dilimini sakince tabağına geri koydu ve hemen açıklamaya başladı. "Şimdi şöyle oldu hemen anlatayım. Bizim karşı komşu var ya bi tane yaşlı bi kadın hani bize laf sokup duruyo kapısına işemiştim hatta bi ara." Chan hatırlamıştı olayı, kadın Minho'nun özel hayatıyla ilgili ona ağır şeyler söylemişti ve Minho da sinirlenip kadının kapısına işemişti. Devam et dercesine kafasını salladı Chan. "Geçen hafta beni yine sinirlendirdi ve ben de her gördüğümde kadının yüzüne peynir fırlatıyorum ama hala anlamadı benim olduğumu sorun yok şuan." diyerek sakin bi dille açıklamasını bitirmişti. Chan şokla Minho'ya bakarken bir andan da kadının ne yaptığını düşünüyordu çünkü Minho özel hayatına girilmedikçe çok fazla sinirlenmezdi.

"Ne yaptı da sinirlendin amına koyayım bu kadar?" Chan sordu ve hemen cevabını aldı. "Her zaman ki gibi ailevi şeyler falan işte biliyosun." Anladım dercesine kafasını salladı ve Minho'ya baktı birazcık sonra da yemeğine geri döndü.

1-2 Saat sonra kafeden ayrılıp evlerine doğru yürüdüler. Eve geldiklerinde çok yorgun oldukları için Minho kıyafetlerini denemeden direkt uyumuştu.

Chan da kontrol amaçlı geldiği odada uyuyan Minho'yu gördüğünde gülümseyip yatağın yanına gitti ve Minho'nun üstünü örtüp yumuşak saçlara öpücük kondurup odadan çıktı. 

cheese | minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin