IGAZ TÖRTÉNET ALAPJÁN
A nevem Daniel. Ez a történet az egyik lány barátomról fog szólni, őt Michelle-nek hívták. Michelle egy nagyon barátságos, vidám, vicces lány volt. Nagyon szerettem a társaságában lenni, sokat szoktunk együtt nevetni és rengeteget találkozgattunk. Nagyon jó barátok voltunk. A haverjaim sokszor piszkáltak vele, hogy biztos tetszik, de szó sem volt barátságnál többről. Mondjuk egész fullos volt. :D Na de ahogy mondtam, nagyon jó barátok voltunk, azonban egy olyan dolog történt, ami belevésődött a tudatomba és sohasem fogom tudni elfelejteni.
Hétfő reggel volt. Nagyon demotivált voltam az iskolára, legszívesebben megjátszottam volna, hogy vizet fosok, de végül bementem. Michelle ott várt a suli előtt, adtam neki egy ölelést, és együtt mentünk be az épületbe. Valami nem stimmelt, nem olyan volt, mint amilyen szokott lenni.
- Jól vagy Michelle? - kérdeztem tőle aggódva.
- Nem, majd elmesélem az egyik szünetben.
- Rendben, de ugye nincs nagy baj?
- Nem, dehogy is.
Nagyon aggódtam, hogy mi történhetett. Szerelmet vallott a crushának, és elutasította? Elterjedt róla egy pletyka? Családi ügyek? Eltört a sminkkészlete? Elromlott a vibrátora? - csak viccelek. Fogalmam sem volt. Matek volt az első óránk. Kikaptuk a másodfokú egyenletekből a témazárónkat, mindkettőnké egyes lett. Szünet után kifaggadtam, hogy miért van ilyen állapotban.
- Elmondod, hogy mi történt végre?
- Jaj de türelmetlen vagy Dani.
- Tudom, de nagyon kíváncsi vagyok.
- Éjjel azt álmodtam, hogy volt egy néni, akit a tesómmal meg kellett védenünk, ezért ott őrködtünk a háza előtt éjjel, de ő nem tudott róla. (Michelle-nek volt egy 10 éves öccse.)
- De mitől kellett megvédenetek? - szakítottam félbe.
- Azt nem tudom. Tehát ott őrködtünk, és egyszer csak ott voltunk bent a házában. Egy kisgyerek is vele volt, gondolom a fia lehetett.
- Ééééééss?
- Kaptunk tőle jégkrémet a tesómmal, Chrissel. Lementünk a parkba megenni, azonban Chrissel összevesztünk a jégkrémen, ezért gondoltam lopok még a nőtől, de az leb*szott minket, hogy mit lopkodunk, de azt mondta, hogy odaadja, ha cserébe veszek még neki. Elindultam veled jégkrémet keresni az éjszaka közepén, de nem találtunk sehol, ezért elaludtunk az út közepén.
- VELEEM? - kérdeztem röhögve.
- Igen, de maradj csöndben! Másnap reggel, mikor fölkeltünk, a jégkrémes néni fölénk hajolt, és lihegett a pofánkba: - Gyerekek, nem találtatok jégkrémet? - kérdezte ordítva, de úgy, hogy még mindig hallom a hangját. Ezután fölébredtem.
- És ettől megijedtél? - kérdeztem gúnyosan.
- Tudod, milyen ijesztő volt? Annyira valóságos volt, mióta felkeltem, azóta ez miatt szorongok. - vágta rá Michelle.
- Hát... Szerintem nem érdemes ez miatt aggódnod, gyere vegyünk egy pizzát! - mondtam neki kedvesen.
- Okééé.
- Na látod, egyből jó kedved lett! - közöltem neki vidáman.
Utolsó óra után együtt mentünk haza, és egyszer csak megállt egy helyben, lefagyva. Remegett, rémült tekintete volt.
- Mi az Michelle? - kérdeztem tőle.
- ÚRISTEN! Az a jégkrémes néni, aki az álmomban volt. FUTÁÁÁÁS!
- Michelle várj!
Utána futottam, megnyugtattam, és mentünk tovább. Amikor visszanéztem, láttam a néni gonosz, démoni, kárörvendő mosolyát. Bevallom őszintén, én is besz*rtam. Láttam Michellen is, hogy nagyon félt.
- Figyelj Michelle, biztosan csak egy véletlen volt.
- EZ NEKED VÉLETLEN TE GYÁSZ? Az életben nincsenek véletlenek! - ordította a barátnőm. Ezután elfutott, próbáltam utolérni, de olyan gyorsan elmenekült, hogy feladtam. Miután hazaértem, egészen estig próbáltam elérni telefonon, de semmi reakció... Nagyon aggódtam, hogy mi lehet vele. Elakartam menni hozzá, de jobbnak tartottam békén hagyni. Alig bírtam elaludni.
Másnap reggel arra ébredtem, hogy valaki csenget. Álmosan kinyitottam az ajtót, és realizáltam, hogy egy rendőr állt ott.
- Elnézést, segíthetek valamiben? - kérdeztem bepánikolva.
- Maga Daniel Brown?
- Igen, én vagyok. - itt már 250 volt a pulzusom.
- Velünk kell jönnie, és vallomást kell tennie.
- Hogy micsoda? Mi történt?
- Most nincs időm elmagyarázni, az őrsön majd megtudja.
Bevittek a kocsiba, és elvittek a rendőrségre, majd bevittek a kihallgatóterembe. Amit ott közöltek velem, attól majdnem idegösszeroppanást kaptam.
- Miért hoztak ide? - kérdeztem idegesen.
- Tisztelt Daniel! Szörnyűség történt. Michelle Smith-t ma reggel holtan találták az ágyában.
- HOGY MICSODA?? - először nem hittem el, de szembesülnöm kellett a valósággal. Azt hittem ott halok meg, a szívem kifordult a helyéről, elkezdtem sírni.
- Nem, ez nem lehet igaz. - folytattam egereket itatva.
- De sajnos igaz Daniel. - mondta szomorúan, és mutatott egy fényképet a holttestéről. Véres volt, karmolások voltak rajta, szemei fenn voltak akadva, az egész ágy piros volt a vértől. - Mielőtt elfelejteném, az ágya mellett találtunk egy cetlit. Megmutatta a nyomozó, és ez állt rajta: "Haha, kérsz egy kis jégkrémet?"
Itt elképedtem. Egyből az jutott eszembe, hogy a jégkrémes néni volt.
- Ön tud bármit Daniel? - kérdezte a rendőr.
- Tegnap reggel Michelle arról számolt be, hogy volt egy valósághű álma. Itt elmeséltem neki mindent egészen a ma reggelig.
- Értem, elindítjuk a nyomozást. Őszinte részvétem, kitartást és köszönöm, hogy elmondta.
- Én is köszönöm, viszlát! - mondtam bánatosan.
A teremből kiérve elbőgtem magam, és órákig nem bírtam abbahagyni a sírást.
- Mi lesz így a szerelmemmel? - Upsz, nem tudom miért mondtam ezt.
Átgondoltam mindent a következő időszakban, hogy mennyi mindent éltünk át együtt, és hogy miért történt mind ez. Nagyon bánom, hogy nem tudtam elbúcsúzni tőle, haragban váltunk el, és hogy nem hittem neki. Az eset azóta is kísért, főleg a jégkrémes néni és még mindig nem tudtam feldolgozni Michelle halálát. Ha rágondolok egyből elkap a sírógörcs.
Mesélő:
Az incidens 1 éve történt, Daniel még mindig nem lépett túl Michelle halálán, mindennap virágot visz neki a sírjához, és bűntudata van barátja halála végett. Vajon a jégkrémes néni ölte meg Michellet? Mi lehetett aznap éjjel az álmában? Egy biztos: Michelle halott, és nem lehet visszahozni. Brutálisan meggyilkolták.
-------------------
Remélem, hogy tetszett nektek az legelső sztorim első része. Boldog halloweent minden olvasómnak! 🎃
YOU ARE READING
Ice Scream
HorrorA hat fejezetből és különálló történetből álló könyv bemutat 6 paranormális esetet, amelyek valós alapon fekszenek. Még ma elolvashatod a Jégkrémes néni, az elátkozott alkalmazás, a hatodik érzék, az erő, a mágnes és az okkultizmus vérfagyasztó tört...