IGAZ TÖRTÉNET ALAPJÁN
Eric vagyok, 17 éves. Nem tagadom a suli legmenőbb diákja. Minden lány engem akar kivétel nélkül, mondjuk van is rá okuk. Teljesen ki vagyok gyúrva, kurva jól nézek ki, és szerény is vagyok. Imádom magamat, nincs olyan nap, hogy nem töltenék legalább egy órát a testem vizsgálatával. Nagyon népszerű vagyok, és rengeteg irigyem van. Az egyik ilyen lányról mesélek most el egy történetet.
Jucinak hívják (már a neve is mindent elárul). Egy tipikus lúzer csaj, csúnya, stréber, és barátai sincsenek. Tiszta gyász. Na és ez a csaj rámszállt. De tényleg. Állandóan írt nekem, megállás nélkül, próbált bevágódni. Azonban a suliban nem mert hozzámszólni se. Tudta hol a helye, egy jó nagy csicska.
Na szóval egyik szünetben odajött hozzám egy, a világ legszarabb outfitjével, és megkérdezte a haverjaim előtt, hogy:
- Eric, lennél a barátom?
Én erre felröhögtem:
- Menj már innen te suttyó, inkább a dédimmel járnék mint veled.
Erre megszólal az egyik haverom:
- Csúnya, hülye, lúzer és semmitérő vagy. (röhögőgörcs)
Jucika erre kiment a teremből dühösen (talán sírva), mi meg csak röhögtünk tovább.Juci szemszöge
Amióta megláttam Ericet, 9. évelején azóta belé vagyok zúgva. Mindene tökéletes, imádom, főleg a kockahasát. Csak sajnos túl menő, én meg nem. De muszáj megszereznem, ő az enyém! Elkezdtem írogatni vele, küldtem neki szíveket, perverz üzeneteket stb. Manifesztáltam is, hogy összejöjjünk, és úgy érzem van esélyem. Muszáj elhinnem.
Végül eldöntöttem, hogy másnap bevallom neki, nem érdekel mi lesz. Minden erőmet összeszedtem, és odamentem.
- Sziasztok, beszélhetnék veled Eric négyszemközt?
- Mond itt!
- Eric, lennél a barátom? - "Ezaz! Kimondtam. Most nagyon megkönnyebbültem. Vajon mit fog rá reagálni?"
Amit ezután mondott, sose fájt még semmi sem ennyire.
- Menj már innen te suttyó, inkább a dédimmel járnék mint veled.
- Csúnya, hülye, lúzer és semmitérő vagy. - folytatta a haverja.
Nem tudtam mit tenni, kifutottam a teremből, próbáltam magabiztos lenni, de tuti látszott rajtam, hogy összetörtem.Mérgemben hazamentem, bezárkóztam a szobámba, és kisírtam magam. Így velem nem bánhatnak ezek a majmok, még megtudják kit próbáltak elnyomni!
Eric szemszöge
Végetért az uccsó óra, amin sikerült elaludnom. Gyorsan hazasiettem, és lefeküdtem aludni. Igen furcsát álmodtam. Juci és én voltam benne. Ketten voltunk csak, minden fehér volt, és forogtunk körbe-körbe. Juci rámkiabált, hogy "EZT MÉG MEG FOGOD BÁNNI!"
Izzadtan ébredtem föl. Ez meg mi a faszom volt? Miért álmodok lúzerekkel? Gyorsan túlléptem rajta majd elindultam a suliba, ahol hatalmas meglepetés ért. Senki nem nézett meg a folyosón, egy lány klikk még ki is röhögött. Nem esett valami jól, de nem foglalkoztam vele.
Bementem a terembe a haverjaimhoz, de azok ignoráltak. Egyszer csak megszólal Steve:
- Nézzétek srácok, itt a lúzer 2.0 obszidián! (röhögve)
Csak néztem, nem tudtam lereagálni.
- Mit nézel így tesó?
- Mi olyan vicces basszátok meg? - kérdeztem tőlük.
Chris is csatlakozott a beszélgetéshez:
- Egyáltalán miért beszél ez a fasz hozzánk? Menj már innen.
- De azt hittem legjobb haverok vagyunk. - mondtam bűnbánóan. Erre úgy röhögtek, majd megfullattak.Nem hiszem el, hogy kiközösítettek. Engem, Eric Chains-t, a legmenőbb fiút az egész világon.
Most jön a hab a tortán. Amikor hazaértem suli után, megtudtam, hogy anyámat kirúgták a munkahelyéről, és apámnak eltört az egyik bordája. De a legjobban az zavart, hogy Juci lett a legnépszerűbb lány a suliban.
Kivoltam teljesen. Mi történik az életemmel? - kérdeztem magamtól. Olyan volt, mintha valaki irányította volna a sorsomat, nem tűnt véletlennek.
Juci szemszöge
Szenvedjen is az a mocsok, megérdemli. Olyan jó érzés, hogy az egész miattam történik. Elátkoztam. És ez mégcsak a semmi, mi lesz, ha majd összejövünk.
Eric szemszöge
Eszembe jutott a gondolat, hogy megátkoztak, de nem hiszek benne. Nem volt más választásom, kénytelen voltam elviselni a bajt. Már 2 hete kezdődött azóta már depressziós vagyok, szorongásom van, és hallucinálok is néha. Önbizalomhiányos is lettem. Legszívesebben megölném magamat.
Ez az időszak alatt elkezdtem Juci iránt érezni valamit, először nem mertem bevallani magamnak, de rákellett jönnöm, hogy kurvára beleszerettem, állandóan ő jár az eszembe. Pedig olyan csúnyának tartottam eddig, most meg konkrétan őt látom a legszebbnek, muszáj lesz neki elmondanom.
- Figyelj Juci, beszélhetnénk?
- Mi van már?
- Szóval az van, hogy nagyon sajnálok mindent, és szeretlek.
Majd lesmároltam. Neki is tetszett, éreztem. A csók közben félbeszakított:
- Én is szeretlek Eric!
És folytattuk a smárolást.Mostmár együtt vagyunk egy jó ideje, nagyon szeretjük egymást. Anyukám visszakapta az állását, apa meggyógyult, és én is találtam új barátokat. Sokkal jobb érzés, mint popularnek lenni. Kiegyensúlyozott lettem végre. Elmúlt a szorongásom és az önbizalomhiányom is.
Juci szemszöge
ÚRISTEN! EL SE HISZEM, HOGY SIKERÜLT! MEGÉRTE AZ A SOK VUDU BABÁZÁS, MÁGIA, MANIFESZTÁLÁS.
Mostmár az enyém, és örökké szeretni fog, mert magamhoz kötöttem, szerelmi kötéssel.El se tudja képzelni milyen bosszú és kín vár rá. Még én se. Már csak a büdös szájszagát kell elviselnem. Majd adok neki egy kis véres Ice Scream-t. 😈
--------
Na hát elérkeztünk a sorozat végéhez. Remélem tetszett nektek, én személy szerint nagyon élveztem az írását. Írjátok le melyik tetszett a legjobban a 6 történet közül, bátran osszátok meg a történeteket és SZAVAZZATOK!
Jelenleg az Ice Scream bizonyos kategóriákban az elsők között van, amiért nagyon hálás vagyok. Hamarosan érkezem egy új könyvvel. Minden jót! SENIOR X
YOU ARE READING
Ice Scream
HorrorA hat fejezetből és különálló történetből álló könyv bemutat 6 paranormális esetet, amelyek valós alapon fekszenek. Még ma elolvashatod a Jégkrémes néni, az elátkozott alkalmazás, a hatodik érzék, az erő, a mágnes és az okkultizmus vérfagyasztó tört...