3. rész - Hatodik érzék

111 4 1
                                    

IGAZ TÖRTÉNET

Sziasztok! Ebben a történetben az a különleges, hogy velem történt meg, Senior X-szel.
Nagyon régóta érdekelnek a spirituális, ezoterikus dolgok, túlvilág, szellemvilág, asztrológia, jóslás stb. Ez az esemény tavaly nyáron történt. (2020. Július)

Anyával a strandon voltunk, és elkapott egy nagyon rossz érzés, nyomást éreztem a mellkasomban, de inkább úgy fogalmaznék, hogy nem a testem fájt. Anya le is cseszett, hogy miért van ilyen rossz kedvem, nem tudtam megmagyarázni, ezért kitaláltam, hogy az a baj, hogy nem jött el az egyik barátom. Egyszer csak megjelent egy olyan személy a strandon, akit utálunk, szóval azt hittem, hogy ezt éreztem meg. De az érzés folytatódott...

Egyszer csak az úszómedence sarkánál megszólaltam: "Anya, valami nagyon rossz fog történni, de nem a családban, hanem valaki mással." Anya lesokkolódott, tudniillik, ő nem hisz ezekben a dolgokban, de sokat meséltem már a spiritualitásról neki.
Ekkor elment fölöttünk egy mentőhelikopter.

Az érzés a délután folyamán kezdett elmúlni, főleg, amikor találkoztam az egyik haverommal. Ezután teljesen elmúlt szerencsére, és végre felszabadult voltam.

Este pörgettem a facebookot, és látom, hogy meghalt az egyik ismerősöm, súlyos motorbalesetben, 13:45-kor aznap. Ekkor realizáltam, hogy akörül kezdődött az a bizonyos érzés. Minden szavam elment, és sírva közöltem anyának, hogy az ő halálát éreztem meg. Kiakadtunk mindketten.

Azt nem tudom, hogy miért pont őt, hiszen nem álltunk közel egymáshoz, együtt jártunk edzésre. Azt gondolom, hogy a szelleme üzent, de kitudja...

-----------
Kárpótlásként most itt van egy újabb rész egy nap alatt. Remélem élveztétek, és higyjétek el, pontosan így történt minden aznap. Ezek után mondja valaki, hogy nem létezik a hatodik érzék. :D

Ice ScreamDonde viven las historias. Descúbrelo ahora