IGAZ TÖRTÉNET ALAPJÁN
Fruzsi vagyok, 16 éves, 10.-es. Most egy olyan történetet mesélek el nektek, amitől a szőr is feláll a hátamon.
Osztálykirándulásra mentünk Erdélybe. Nagyon vártuk, hiszen a legtöbbünk sose volt még külföldön. Busszal mentünk, az odafelé vezető út nagyszerű volt, rengeteg képet csináltunk a barátnőimmel, 20000 streaket küldtünk legalább. Délután végre megérkeztünk. Elfoglaltuk a szállást, hatan voltunk egy szobában. Janka, Panna, Anna, Kornélia, Fanni és én persze. Barátnők voltunk Fanni kivételével, utáltuk azt a lányt, egy jó nagy kurva.
Elérkezett az este. Drága Kornélia kitalálta, hogy idézzünk szellemet, mert hogy ő hozott magával egy ouija táblát. Belementünk mindannyian, bár én nem akartam először, ugyanis úgy tudom, hogy nem szabad ilyenekkel játszani, mert legtöbb esetben démon jön át, és megkeseríti az életünket. Legrosszabb esetben alulról fogjuk szagolni az ibolyát.
Végül rávettek a többiek, és elkezdtük a rituálét. Tiltott kérdéseket kérdeztünk, amiket nem szabad megkérdezni a szellemtől pl. Mikor fogunk meghalni?.
Nyilván semmi sem történt, egy idő után meguntuk a játékot, elköszöntünk tőle, és elmentünk aludni.
Ekkor kezdődött minden. Hajnali kettőkor felébredtem, és annyit látok, hogy Fanni leszúrja Annát egy zsebkéssel, majd odamegy Jankához, és megfojtja.
Erre felébredt mindenki, és megpróbáltuk megállítani Fannit, de nem sikerült. Szerencsére Kornéliának volt egy eszköze, ami távol tartotta a negatív energiákat. Odarakta Fanni homlokához, ő erre rosszul lett, és elájult. Először, azt hittük, hogy Fanni csak bosszút akart állni rajtunk, de a történtek után rájöttünk, hogy a démon, akit megidéztünk, megszállta. Kornélia vigyázott rá, mi Pannával visszafeküdtünk aludni. Reggel, amikor felébredtem, ELTŰNT MINDENKI. Kornélia, Fanni, Panna és a holttestek is. Semmi hullaszag nem volt, vérnek se volt nyoma.
Nagyon bepánikoltam, szóltam is az osztályfőnökömnek. Elmeséltem mindent, ő kihívta a rendőröket, és elkezdték keresni őket, mindenki ki volt akadva. Főleg én, meg kellett volna állítanom őket, és nem belemenni ebbe a szarba. Fanniról mindig is terjedtek pletykák, hogy nyitva van a harmadik szeme, és hogy képes kommunikálni a halottakkal. Én már nem zárok ki semmit.
Mesélő: A többiek ott maradtak a táborban, gondolhatjátok milyen hangulatban. 1 hét múlva megtalálták Janka, Anna, Panna és Kornélia holttestét. Fel voltak darabolva. Fannit viszont sehol nem találták, 1 hónap után felhagytak a keresésével. Fruzsi nem érti, miért nem ölte meg őt Fanni, de biztos benne, hogy a túlvilágnak köze van a történtekhez.
Egy reménye, hogy Fanni tényleg meghalt, és nem tervez ellene semmit, valamint a démon is visszament a pokol mély bugyraiba.-----------
Itt a 4. rész, lehet, hogy kicsit el lett kapkodva, ha úgy érzitek, akkor elnézést. 😁
YOU ARE READING
Ice Scream
HorrorA hat fejezetből és különálló történetből álló könyv bemutat 6 paranormális esetet, amelyek valós alapon fekszenek. Még ma elolvashatod a Jégkrémes néni, az elátkozott alkalmazás, a hatodik érzék, az erő, a mágnes és az okkultizmus vérfagyasztó tört...