prologue

229 22 18
                                    


♪ got7 → i missing your face

"Winwin'i özledin mi Yuta?"

Yuta, duyduğu ve hiç beklemediği soruyla olduğu yerde kalakalmıştı.
Tüm kanının vücudundan çekildiğini hissetti. Bir an da elleri buz kesmiş, dili damağı kurumuştu. Soluksuz bir şekilde olduğu yerde dikilmeye devam etti.

Ona sorulan soruyu idrak etmeye çalıştı.

"Winwin'i özledin mi Yuta?"

"Winwin'i özledin mi Yuta?"

"Winwin'i özledin mi Yuta?"

"Winwin'i özledin mi Yuta?"

Kafasına korkunç bir ağrı saplandı.
Başı dönüyordu sanırım.
Gözleri karardı. Zemininin yerden kaydığını hissetti. Ayakları yerden yükselirken beyninde aynı ses yankılanmaya devam etti.

"Winwin'i özledin mi Yuta?"

Sahiden, Winwin'i özlemiş
miydi Yuta?

•••

Yuta'ya bir yayında winwin'i özlüyor musun diye bir soru sorulmuştu ve yuta soruyu okurken bile sesi titremiş, ağlayacak gibi olmuştu...

Ve fiction bu yayından sonra yazılmaya başlandı çok uzun zamandır taslaktaydı ve yayınlamak için yazmiyordum aslında, sadece yuwin'e olan özlemim çok arttığında burada kendi kendime takılıyordum.
Bu gece gelen anı bir kararla yayınlamaya karar verdim, umarım seversiniz <3


Bu videoyu da her izlediğimde ağlarım, bence bir kerecik bile olsa izleyip öyle okuyun bebeklerim 🥺

dipnot;

Bence Yuta hala Winwin'i çok özlüyor, hatta Winwin gittikten sonraki ilk süreçte ne kadar durgun ve aslında 'yuta' gibi olmadığından bile çok bariz anlaşılabilirdi.

Ya da nct2020 dönemlerinde Yuta ve Winwin'in hala eskisi gibi olmaları, ikisi birlikteyken kimseyi gözlerinin görmemesi...

Ya da Yuta'nın Kun'u gördüğünde ona Winwin'in nasıl olduğunu sorması...

Daha o kadar çok şey var ki aklıma bile gelmiyor çoğu...

Ben her ne kadar onları çok shipliyor olsam bile bunun gerçekliğini asla bilemem ve böyle bir iddiada bulunamam fakat şunu çok açık söyleyebilirim ki aşık olmasalar dahi onlar grupta birbirlerine en yakın olan ikiliydi...

&quot;𝓭𝓸 𝔂𝓸𝓾 𝓶𝓲𝓼𝓼 𝔀𝓲𝓷𝔀𝓲𝓷?&quot; →yuwin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin