Alarmın çalmasıyla yerimden fırladım. Bugün iş görüşmem var bu yüzden erkenden hazırlansam iyi olur. Banyoya girip hızlı bir duş aldım. Saçlarımı kuruttuktan sonra dolabımdan kot pantolon ve kısa bir tişört alıp giyindim.
Mutfağa geçip kendime kahvaltı hazırlamaya başladım. Umarım işe alınırım ve kovulmam! Gerçekten ya sakarlığımdan ya da geç kaldığımdan dolayı ilk günlerden kovulduğum çok oldu. Eheh ne yapayım sakar olmak benim suçum mu? Bu düşünceleri kenara atıp kahvaltımı yaptım. Kahvaltımı bitirdiğimde görüşmeye 45 dakika vardı. Hemen odamdan çantamı aldım.
Çantası:
Çantama anahtarım, telefonumu ve birkaç belgemi koyduktan sonra ayakkabılarımı alıp kapıya çıktım.
Ayakkabısı:
Ayakkabılarımı giymemle apartmandan çıkıp metro istasyonuna doğru yürümeye başladım.
~
Şirketin önüne geldiğimde saatime baktım. Görüşmeye 10 dakika vardı. Hızlıca içeri girip danışmaya yöneldim. "Merhaba, benim Bay Kang ile iş görüşmem vardı. Park Jihyo" Danışmadaki kadın bilgisayarda bir şeylere baktıktan sonra bana döndü. "Bay Kang'ın odası 12. katta sağda sonuncu oda" Başımı salladım. "Ow.. Teşekkürler kolay gelsin" Aman Allah'ım 12. kat dedi ya? En üst katta resmen! Neden 4 asansör olduğu anlaşıldı. Asansöre bindiğimde 12ye bastım. Asansör 12.katta durduğunda asansörden indim. Koridorda ilerlerken odaların yanındaki isimlere bakarken doğru odayı buldum.
CEO Kang Daniel. Kapıyı tıklattığımda "Gel" sesini duymamla içeri girdim. "Merhaba" deyip hafifçe eğildim. "Buyrun oturun Bayan Park" demesiyle masasının önündeki koltuğa oturdum. "Tasarımcı ve asistan olarak işe başlamak istediğinizi söylemiştiniz" dediğinde çantamdaki birkaç belgeyi çıkardım. "Evet, gerekli belgeleri yollamıştım. Ama yine de getirmek istedim."
Daniel beye belgeleri uzattığımda inşallah kovulmam diye düşündüm. "Bence kovulmazsınız ama istifa edebilirsiniz" Kahretsin sesli mi söyledim? "Hm.. 4-5 kere kovulmuş biriyim de" dediğimde Daniel bey cevap verdi. "Ayda 5 kere asistan değiştirmiş biriyim" dediğinde şaşırdım. "Cidden.. Oh.." başımı öyle mi anlamında sallarken Bay Daniel "O zaman şöyle yapalım. Babam beni biriyle evlendirmek istiyor ben seninle evlenirsem sorunum çözülür. Sende işini garantilersin. Nasıl?" "Hm.. Asla kovulmayacağım yani..?" Daniel başını salladı. "Evet"
Güzel teklif açıkçası. "Tamam kabul ediyorum" Daniel ayağa kalktı. "Güzel. İşe başlayabilirsin. Nayeon sana odanı gösterir." Ayağa kalktım. "Nayeon?" Daniel odadan çıkarken cevap verdi. "Yandaki oda" dedi ve odadan çıktı. "Allah'ım ilk kez kovulmayacağım! Ahahaaa! Ow.. Tamam fazla ses çıkarmayayım en iyisi"
Bende odadan çıkıp yandaki odaya girdim. Odada iki kız vardı. "Oh.. Merhaba Ben Jihyo. İşe yeni başladım da" Masada oturan kız ayağa kalktı. "Aa merhaba. Ben Nayeon bu da Jennie. Gel otur" Boş olan koltuğa oturduğumda Jennie lafa girdi. "Demek Daniel beyin dediği yeni asistan tasarımcı sensin. İstifa etmeye hazır ol bence" Saçlarımı geriye atarken cevap verdim. "İşten kovulmamam şartıyla evlenecekmişiz" Nayeon ve Jennie aynı anda "NE?" dediğinde açıkladım. "Ben birkaç kere işten kovulduğum için bu teklifi kabul ettim." Nayeon, "Allah kolaylık versin Daniel beye katlanmak zordur" dediğinde "Bende katlanılması zor biriyim aslında. Çünkü aşırı sakarım" dedim. Jennie ayağa kalktı. "O zaman önce sana odanı gösterelim sonrada kahve içelim ne dersiniz?" Ayağa kalkıp "Bana uyar" dediğimde Nayeon'da ayağa kalktı. "Gidelim o zaman" Beraber odadan çıktık ve Nayeon'un odasının karşısındaki odaya girdik. "Kalıcı olduğun için istediğin gibi yerleşirsin. Şimdide kafeteryaya gidelim" Başımı salladım ve beraber asansöre bindik. Jennie 8. kata bastığında asansör çalışmaya başladı. İlk iş günüm başlıyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Belası | DanHyo
RomantizmJihyo, Daniel ile evlenmek şartıyla onun şirketinde işe girmişti. #parkjihyo'da #1 Book Song: Kang Daniel Jealous [Başlangıç:31.10.2021]-[Bitiş: (?)]