Célien
Luke ...
Ik mis Luke .... en Ash en Mikey en Cal en Lun
Het is al bijna 1 maand geleden dat ik ontvoerd ben geweest, waar ben ik ? Maar vooral waarom ik ?
Ik doe niemand kwaad en toch krijg ik dit verdomde kut leven!
Maar misschien heb ik dit wel verdiend, misschien is het wel voorbestemd dat ik dit leven zou krijgen, en ik op een jonge leeftijd zou dood gaan. Zoals je hoort ik ben de moed kwijt , het is al bijna 1 verdomde maand dat ik hier vast zit. En al bijna iedere dag wordt ik verkracht, geschopt en geslagen. Met een beetje geluk zie je nog mijn oorspronkelijk huiskleur tussen al de blauwe en groene plekken. 2 weken geleden zat ik zo diep dat ik zelf met een stuk glas mijn pols heb proberen over te snijden maar dan kwamen ze natuurlijk met mijn eten: 2 sneden droog en beschimmeld brood. En toen ze mijn bebloede pols zagen had ik direct spijt van mijn actie, ze trokken ze glas uit mijn handen en als straf, werd ik buiten bewustzijn geslagen.
Ik wil dit leven niet meer, het wordt me zelf niet gegund om een einde aan mijn leven te maken.
Ik heb altijd gehoopt dat ik in mijn slaap zou dood gaan maar blijkbaar ben ik niet goed genoeg geweest en wordt me alleen een langzame lijdende dood gegund. Dit is het leven zeker maar weet je wat het meest pijn doet?
De gedachte dat ik Luke zou moeten missen , de gedachte dat ik hem alleen zou laten.Luke
Vandaag is de 25ste keer dat we een poging gaan doen om Célien terug te vinden. Als ik eerlijk moet zijn dan heb ik de moed al opgeven , het doet pijn maar de kans dat we nu haar nog levend terug gaan vinden is klein ..... zeer klein.
Luke ..... Luke ....
"Ja Michael "
"Fack Luke we gaan Célien echt niet terug vinden door ons te zitten bezuipen!" Neem een douche en doe verse kleren aan want je stinkt naar de drank"
" ja mikey mousse " zeg ik grijnzend want ik weet gewoon dat hij er niet tegen kan
"Luke nog 1 keer en ik ..."
"En wat ??? "
" dan steel ik je penguin"
" MICHAEL GORDON CLIFFORD WAAG HET NIET OM MIJN SUPER CUTE KNUFFEL PENGUIN TE STELEN!!" Roep ik nog maar Michael is al lang weg gelopen.
Ik wil net naar de badkamer lopen wanneer Michael weer verschijnt " binnen een half uurtje eten we lukey boy" en hij verdwijnt weerIk zit met de boys aan tafel maar krijg geen hap door mijn keel. De gedachte dat ik Celien nooit meer zou kunnen zien begint groter en groter te worden.
Vandaag komt Tris ook helpen en eerlijk gezegd ik heb er echt geen zin. Ik weet niet of het aan mij ligt maar sinds Celien verdwenen is zit ze contant te flirten.""Ding dong ""
"Ik doe wel open" roept Michael en weg is hij naar deur.
"Is er iedereen er klaar voor we gaan vandaag nog eens naar de supermarkt miss zijn er daar nog aanwijzigingen" roep Tris enthousiast.
We knikken en kruipen alle 5 in de auto naar de supermarkt in de hoop op een aanwijzing.We zijn nu al een uur aan het rond zoeken maar er is niks te zien. We zijn net van plan om iets te gaan eten als ik de telefoon van Tris hoor rinkelen.
"Tris je telefoon gaat" roep ik
"Kijk een wie het is"
Ik pak haar handtas en zoek haar gsm wat een hele opgave is. Want wat zit er allemaal in haar handtas mascara, lipstick, bruinsel, parfum, .... Ik probeer nog steeds haar gsm te vinden wanneer ik opeens iets zie wat me wel zeer bekend voor komt.
.
.
.
.
.Sorry sorry sorry 100000 maal sorry
Het is al meer dan 3 maand geleden dat ik geüpdatet heb!
Sorry dat het weer een cliffhanger is :/
Ik hoop dat jullie het verhaal nog lezen maar ik heb het de laatste tijd druk gehad en inspiratie loos.
Maar ik ben terug en in de paasvakantie ga ik vaak proberen te updaten.
Ik denk dat ik het verhaal ook ga beginnen eindigen het is aan jullie de keus of er een nieuw deel komt.
Dus comment als jullie sequel willen
Ik wil jullie ook nog bedanken Dat jullie mijn verhaal lezen want ik heb al bijna 5000 lezers ongelofelijk 😱😱😱 dank u !!!!
Xxxxxxx lukeypiguine96
JE LEEST
TRUE LOVE ? 〰 luke hemmings
ФанфикIk zoek zijn nummer en bel hem op. 'Hallo Célien ben jij dat ??? Waar zit je ??? Is iets gebeurd !!!' Ik wil antwoorden maar hoor voetstappen en nog geen 2 seconden later wordt deur met een klap opengedaan !! 'PLEASE LUKE KOM ME HELPEN !! 'Roep ik...