Pannekoeken

295 12 1
                                    

P.o.v. Célien
Ik kom wakker en probeer met te bevrijden uit Luke zijn sterke armen. Blijkbaar zijn we allemaal tijdens de film in slaapgevallen. Want Ashton ligt op de grond te snurken hand in hand met Anna, Calum ligt onderste boven te slapen in de zetels en Michael ligt in de zetel met Luna in zijn ramen. Het is me ondertussen gelukt om me te bevrijden uit Luke zijn armen. Ik loop naar de keuken en begin pannenkoeken te bakken voor iedereen. Calum is de eerste die wakker is geworden door de geur van de pannenkoeken.
"Goedemorgen " zegt Calum met nog een schorre ochtendstem.
"Goedemorgen , lekker geslapen?" Zeg ik met een grijns op mijn gezicht.
" Neen onderste boven slapen ligt niet echt goed" zegt hij met een lach op zijn gezicht. Ik besluit maar om boodschappen te gaan doen nu dat Calum de tafel aan het zetten is en bijna nog iedereen nog slaapt. Want geloof me je wilt echt niet met hen naar de winkel gaan. Ze zitten te zeuren voor alles , steken de karren vol chips, snoep en frisdrank en dan wanneer we bij de pizza's komen beginnen ze hun zelfgemaakte pizza song te zingen:
Michael wants another slice
Michael wants another slice
Michael wants another slice
PIZZA ..... PIZZA
Dus met hen wil je echt niet naar de winkel gaan want anders kijkt iedereen naar je.

P.o.v. Luke
Ik wordt wakker en zie dat Célien niet meer in mijn armen ligt.
Ik sta op en zie Luna in de armen van Michael te slapen en Ashton ligt hand in hand met Anna op de grond te slapen. Ik denk dat we hier twee nieuwe koppeltjes hebben. Ik sta op en loop naar de keuken ondertussen ruik ik de heerlijke geur van vers gebakken pannenkoeken maar wanneer ik in de keuken kom zie ik Calum pannenkoeken bakken , of wat dat er op moet lijken.
"Goedemorgen Cal , moeten wij dat op eten?" Zeg ik met een grijns en ik wijs naar de pannenkoeken.
"Euh normaal ging Célien de pannenkoeken bakken maar ze is eerst boodschappen."
Ik begrijp wel dat ze alleen wil boodschappen is gaan doen want met ons wil je echt geen boodschappen gaan doen. We zeuren als kleine kinderen achter alles en zitten de pizza song te zingen als we bij de pizza komen hahah we zijn echt erg.
Ik ga de andere gaan wakker. Iedereen is nu al wakker behalve Michael natuurlijk bij hem is dat een ramp.
"Michael wakker worden !" Roep ik nog eens maar ik krijg geen antwoord.
De harde aanpak dan maar.
Ik en Ashton sluipen naar Michael en hebben een emmer water vast.
1....2....3 'PLATS ' het water ligt op Michael.
Ik en Ash rennen ze hard als we kunnen weg want nu hebben we een soort van wilde tijger achter ons aan. Ik wil net de trap op lopen. Maar te laat Michael pakt me vast en sleurt me met me voet mee naar de kraan. Ik probeer nog tegen te stribbelen maar het heeft niet veel zin. Hij trekt me recht op en voor ik het besef duwt hij mijn hoofd onder de kraan. Mijn haar was al erg maar nu is het op zijn ergst. Ik wil een handdoek gaan pakken maar opeens hoor ik een luid geroep van boven ik loop naar boven en zie Ashton in bad liggen helemaal nat en Michael nog met de sproeier vast. Ik schiet in de lach samen met Michael en ik krijg een woedende blik van Ash.
Na een halfuur beginnen we eindelijk aan de pannenkoeken.

P.o.v. Célien
ik kom buiten met al mijn boodschappen.
Ik loop naar huis nog 2 straten en ik ben als ik opeens een hand voor mijn mond voel en een arm die me stevig vasthoud. Ik probeer me los te wringen maar het lukt de persoon is veel te sterk. Ik probeer te roepen maar het lukt ook niet met die hand voor mijn hand. Ik bijt in zijn hand maar ik krijg direct een harde klap in mijn gezicht. Ik word verder voortgesleurd tot we opeens stoppen de persoon steekt me in de koffer en ik probeer weer weg de geraken maar het lukt niet opeens drukt de persoon een doek voor mijn neus en mond er zit een product op dat verschrikkelijk stinkt ik voel hoe ik slap word en hoe ik in de auto wordt gelegd. Ik vang nog een laatste schim op van de persoon maar dan wordt het zwart.
.
.
.
.
Cliffhanger!!!!
Wie is het die Célien ontvoerd heeft en waarom. Vinden de jongens haar en komt alles weer goed ???
Ik zal weer zo snel mogelijk proberen te update.
EN OMG IK HEB BIJNA 3000 READS OMG !!!
Danku dat jullie mijn boek lezen. Hopelijk vinden jullie het mooi.
Jullie mening is zeker welkom , dan weet ik of het goed of slecht is
Xxxxxx lukeypiguine

TRUE LOVE ? 〰 luke hemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu