Heymanı sonunda kapıya getirdik ve ondan oradaki insanlar tehlikeli olabileceği için burayı terketmelerini söylemesini istedik.Bunu yapması zorunluluktu.Çünkü biliyorum ki eğer yapmazsa kızına zarar vereceğim sanıyor.Içinde korku ile kapıyı açtı ve bizi içeri soktu , oranın milleti ile konuştuk.Ve bu meselenin sonuna geldik.Bütün millet dağıldı ama o ikili bizimleydi.Onlara güvendik ve hatta silah bile verdik.Ve isimleri Rey ve Raymir.Rey ve Raymir Heyman'ın arkasına geçtiler ve bizde Heymanın karşısına geçtik ve Lauren Heyman ile konuşmaya başladı ; "Bak Heyman.Eğer buraya birdaha gelmemek üzere kızın ile birlikte git." Dedi ama ona karşı çıktım.Lauren'a "Tiffany'i bu aptala teslim edemeyiz.Tiffany her an bu ödlek yüzünden ölebilir." Dedim ve Beni haklı buldular.Heyman ne kadar karşı çıkmaya çalışsada umursamadım.Ve birden Heyman cebinden bıçağı çıkartıp Lauren'ın karnına sapladı ! O şokla direk tabancamı çıkartıp Heyman'ın kafasına ateş ettim.Rey Tiffany'i alıp içeri girdi,Raymir ve ben Laureni hemen alıp şifa odasına soktuk.Philip ise ağlayarak Lauren'ın elinden tutarak onunla konuşuyordu.Neyse ki Rey doktormuş.Hemen Raymir Rey'i çağırdı ve Raymir Tiffany'in yanına gitti.Rey Lauren ile ilgilenirken ben Heyman'ın cesedinin yanına gittim.Onu tutup ölülerin fazla olduğu tarafa götürüp onlara yem ettim.Tiffany için üzgünüm ama yapacak bir şey yok.Onu bir şerefsizden kurtardım ve içimde bir gram üzüntü yok.Kendi kendime konuşurken birden Philip "Adam!" diye bağırdı.Hemen koşarak içeri girdim ve Lauren'in iyi olduğunu gördüm.Philip ile Raymir Laureni taşıyarak bir eve soktu ve orası artık Philip ile Lauren'ın eviydi.Rey ike Raymir kendilerine bir ev seçip yerleştiler.Ben ise Tiffany ile bir eve yerleşip uyuduk.Sabah ne kadar zombili bir gün olsa bile harika. Unarım burada yeni bir yaşam başlatabiliriz.Dışarıdan iyi olan insanları bulup bizimle birlik olmalarını sağlayabiliriz ve hem bir ordu hem bir üstün bir kamp kurabiliriz.Şu olaylar başladığından beri başım hep belada.Önceden de pek iyi değildi de zaten.Demek ki böyle bir hayat yaşamayı hakediyorum.Haklısın tanrım.Böyle bir insan neden güzel bir hayat yaşasın? Şimdi zaman ölülerin mi ? Şimdi onların vakti mi ? Söyle bana tanrım ! ÖLÜLERİN VAKTİ Mİ ?!
(Part 1 Bitmiştir.Her part 5 bölüm olacaktır.Okuyanlara ve bana destek olanlara teşekkür ederim takip etmeyi unutmayın :) )