Olaydan sonra bir hafta geçti ve yavaş yavaş unutuyorduk.Ama bu olayın soruşturması hala devam ediyordu.Koğuşta arama yapıldı ve Todd'un kanında çıkan o ilaç tespit edilmiş ve hızlıca aranıyordu.Üstümü aradılar ve sonra yatağıma baktılar ve o ilacı buldular ! Böyle bir şey olamazdı demek ki Heyman bana ihanet etti ve beni resmen öldürmüş oldu.Beni aniden yere yapıştırdılar ve kelepçe takıp hücreye soktular.Palası olan adam ile birlikte küçük bir hücrede kalıyordum.Benim neden girdiğimi sordu bende söyledim ben yapmadık dememe rağmen beni saatlerce dövdü.Yerden kalkamadım ve beni başka bir hücreye koydular.Iyileşmeyi beklerken günlerce aralıksız yattım.Yemek saatlerinde gardiyan yemek getirmiyordu önceden bıraktığı bayat yemekleri yiyordum.Ve birden bir gardiyan gelip bana yardım etmelisin yoksa burda ölürsün dedi kabul etmek zorunda kaldım.Elime bir kürek verdi ve ilerideki odaya gir ve böcekleri öldür dedi.Ne kadar kolay olabilir dedim ki tam 5 tane Todd'un ilacı yedikten sonraki haline benzeyen adamlar üzerime geliyordu.Gardiyan kapıyı kapatıp kaçtı.Cesaretimi toplayıp adamları yere sermeye çalıştım ve becerdim.Çok uğraştan sonra öldürmeyi başardım ve kaçtım.Ama tam kaçarken beni döven serseri "Olayları biliyorum bana burdan çıkmama yardım et silahım var birlikte savaşabiliriz" dedi.Ona inananadım çünkü beni saatlerce döven kişi benle birlik olmak istiyordu ve ileride ki koridordan 3 tane geliyordu.Içerideki adam "Adım Philip.Hadi dostum zombiler geliyor dedi." Aniden panikledim ve kapısını açmaya karar verdim.Birlikte koşarak zombileri temizledik ve Ana salona girdik.Dopdoluydu her yer zonbi kaynıyordu kapıya ulaşamazdık.En iyisi camdan atlamaktı.Muayane odasının camından yemekhanenin çatısına atladık.Philip'in bacağı incildi.Koşmasına yardımcı oluyordum.Hapisane bahçesinden kaçmamız gerekiyor ama Philip'e yardım edecekken "Beni bırak ve git burda başımın çaresine bakıcam bundan bir hafta sonra eğer canlı isen Burger Shot'un arkasındaki parka buluşalım." Dedi ve kararını değiştiremedim ve zombileri temizleyerek oradan uzaklaştı.Ben ise yolda araba arıyordum.Aslında her yer araba doluydu ama benzinleri sıfırdı ve heryere koşturup araba arıyordum.Bir bisiklet buldum ve Evime doğru sürmeye başladım.