Ölülerin Vakti (Bölüm 4)

28 3 0
                                    

Yeni bir sabaha günaydın.Philip'in sevgilisi Lauren beni uyandırdı , koluma girip aşağı indirip beni sofraya oturtturdu.Philip bana olanlardan bahsetti ama benim ilgimi çeken "Ateş ederken birden o lanet iki adam kaçtı.Nasıl oldu göremedik bile." Dedi.Heyman ve köpeği kaçmış demek ki.Philip beni sevgilisi Lauren ile tanıştırdı , ve onunda buralara nasıl geldiğini anlattı.Onların hikayesi düğünde tam evlenecekken Laurenin eski sevgilisi gelip düğünü basmış , evlenmelerini engellemiş.Bu yüzden Philip eski sevgilisini kaçırıp onu diri diri yakmış.Bu sayede lanet hapisaneye girmiş.Kendime geldikten sonra Philip ile birlikte yemek aramaya çıktık.Lauren ise evde kaldı.Çok uzun yollar sarf ettik her yeri aradık ama çok bir şey bulamadık.En son bir dükkanı aradık , içeride küçük bir kız vardı.Kendini tanıttıktan sonra Heymanın kızı olduğunu öğrendik ve bu kız intikamım için çok işe yarayabilirdi.Tabiki de kıza bir zarar vermeyeceğim.Onu rehine gibi kullanacağım.Philip'le bir plan kurup anlaştık ve Heyman'ın son bulunduğu yerlerde gezip onu tuzağa düşürmekti.Kızı alıp eve getirdik , Lauren'a olan biteni anlattık ve gece olunca uyuduk.Sabah erkenden kalkıp hepimiz yola koyulduk.Uzun uğraştan sonra bir mahallede iken küçük kız bir şapka gördü ve hemen alıp : "Bu babamın şapkası! Avlanmaya giderken hep bu şapkayı giyerdi şans getirsin diye." Heyecanım gitgide arttı ve düz yolda ilerlemeye başladık.Ve çadır bulduk.Çadırın içinde parçalanmış bir ölü vardı.Kız korkudan bağırdı ve öbür ölülerin dikkatini çekti.Bir sürü ölü üzerimize geldi ve tamda ölülerin biraz arkasından bir motorcu adam geçti.Hızlıca ara sokaklardan geçerek adamın gittiği yeri bulduk.Burası bir nevi GTA oyununda ki Grove Sokağının benzeri bir mahalleyi sahiplenip mekan kurmuşlar.Kafamıza kazıdık ve eve geri dönüp silah donanıp geri döndük ve gece olmasını bekledik.Gece olduğunda küçük kızı kapıya gönderip tıklattık.Çocuk kapıdaki adam ile konuştu ve kız "Çişimi yapmam lazım hava karanlık benimle gelirmisin?" dedi ve adamı bize çekmeyi başardı ve yaklaştığında Philip'in onu bayıltacağını sandım ama onu tam alnından vurdu ! Lauren Philip'e küfürler savurdu ama Philip'in çokta umrunda değildi.Lauren sakinleşince içeri sessiz ve hızlı bir şekilde girdik.İçeride patırtılar çıkardıktan sonra iki kişi dışarı çıktı bu sefer onları bayıltıp eve götürdük.Uyandıklarında onlara sadece Heyman'a ilerideki parkta insan gördüklerini söyleyeceksiniz dedim ve kabul ettiler.Bir kaç saat sonra onlara tembih edip içeri soktuk.Yarım saat sonra ikili Heyman ile dışarı çıktı.Parka gittiler o sırada Heymanı kapana kıstırdık ! Lauren ikiliye bakarken Philip ile birlikte Heymanı sıkıştırdık.Kızını gösterdik ve tam kızına koşarken ikiliden birisi Heymanın bacağına ateş etti ve : Senden nefret ediyoruz Heyman ! dedi.Bu ikili grubumuzun yeni üyeleri olabilirdi.Heyman yerde ağlayıp zırladıktan sonra ona bir teklif sunduk.Kızına kavuşabilmesi için bize içeri sokması gerek.Bunu ona anlattık ve kabul etti.Eve dönüp hızlıca hazırlıklarımızı yaptık ve yola koyulduk.

Ölülerin VaktiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin