ОГЛЕДАЛО С ЧУЖДО ОТРАЖЕНИЕ
Часът е 23:30 и вече си обличам пижамата с къс ръкав.
Тъкмо се завивам, когато две съученички нахлуха в стаята ми, разплакани. Аз станах и се затичах към тях.
Какво е станало?- попитах аз
Мери ми каза през сълзи- Лия!...Бялата Монахиня...отвлечена...стая...ОГЛЕДАЛОТО...
Тя хипервентилира и припадна.
С Кристъл се паникьосахме и решихме да я свестим.
Криси (Кристъл) ми обясни всичко.
Беше замесена
БЯЛАТА МОНАХИНЯ
Градска легенда гласи, че веднъж в Париж се появила монахиня в бяла роба. Молела за помощ. Казвала, че сестра и била заключена в едно огледало с демон, който щял да я убие. Никой не и вярвал. След два дена молене от врата на врата, тя се връща при огледалото. Уви тъжна гледка за нея. Вижда демона да държи главата на сестра и. Тя побеснява. Захвърля златна четка към огледалото и то се чупи. Две парченца отхвръкнали и се впили в очите и. Тя изрекла клетва:
''Вий целий свят свободен си, под моя си закрила, освен вий дето ме загърбихте, стоварвам с всичка сила, с това проклятие век и веком аз всички ви ще избивам, а Българи, Гърци, Еврейци, Английци...
Тях вечно ще ги закрилям,,
(Това се отнасяло само за хората които я игнорирали)
После убила демона и се заключила в огледалото.
Охидох в стаята им с Марти и Ийтътн. Открих въпросното огледало. То беше покрито с одеало. Махнах покривалото.
Беше грешка. Срещу мен в огледалото се появи Бялата Монахиня. Покрих го отново.
Марти бе вцепенена, а Ийтън беше излязъл отдавна. Доказателството се потвърди.
Минута по късно заградихме огледалото със кръг от сол и около тях имаше загасени свещи.
00:00 часът е.
Свещите се запалиха от самосебе си. Една бяла, зловеща ръка се подаде от огледалото. После още една. После целият силует на светицата и Лия.
Ние: Велика светиньо, защо отвлече Лия?
Тя:Не исках, но тук стоях самотна вече 5 века, исках малката ми сестричка да се върне. Чаках я. Не дойде.
Аз:Тя бе убита от демона заключен в това огледало.
Тя:Как? Не си спомням! Значи тя е мъртва?
Ние:Да.
По лицето и се спуснаха черни, кървави сълзи и каза...
Сега си имам нова сестричка и никой не ще ми я отнеме.
В същият момент тя завлече Лия, върна се в огледалото и то се натроши на парченца, които се забиха в тавана. Вече никога не видяхме Лия отново. Това беше първият изчезнал ученик през тази смъртоносна екскурзия.
ESTÁS LEYENDO
Тъмната страна на Париж
EspiritualТова е историята на Лукас Блейк- един най-обикновен 15 годишен тийнейджър,...почти. С класа си, той отива в Париж на екскурзия, но нещо не е съвсем наред. Всеки ден класът намалява, а броят на жертвите се увеличава. Дали Лукас ще успее да спаси прия...