"Selam herkese"
__
JiminO.. burda! Yıllar boyunca sevdiğim adam tam önümdeydi şuan. Gidip sarılmak istedim.. ama o gücü bulamadım kendimde.
"Jimin ne zamandır görüşmüyoruz. Nasılsın?"
"Evet uzun zaman oldu hyung. İyiyim sen nasılsın?"
"Bende iyiyim jim. Bu arada başrol arkadaşın Kim Taehyung"
"Ahh evet bilmiyordum.. sürpriz oldu"
Yalan. Sesin için burdayım taehyung. Hadi dön ve gülümse bana. Buna ihtiyacım var.. yanımda olmana ve bana sarılmana ihtiyacım var taehyung. Duy sesimi, duy bu haykırışlarımı..
"Sen.. (jimine bakarak söyler ve ardından jin'e döner) jin sunbenim bu dizi olmayacak. Ben yokum!"
"Ne! Ne saçmalıyorsun sen taehyung? Herşeyi imzaladın ve bunun geri dönüşü yok!"
"Ben.. bununla (jimini işaret eder) aynı dizide, diziyi bırak aynı yerde olmaya bile tahammülüm yok! Ve sen gel dizi çek diyorsun!"
Ahh.. işte bu acıttı. Evet biliyorum sana kötü şeyler yapmış olabilirim ama seni seviyorum. Seni kendimden daha fazla sevdim Kim Taehyung! Neden anlamıyorsun lanet olası şey.
"Senin benimle derdin ne Kim Taehyung!?"
"Bunu bana sen mi soruyorsun? Bence sen daha iyi biliyorsun Park Jimin!"
"Geçmişi geçmişte bırak! Ve şuana odaklan. Herşeye geç kalmak istemezsin değil mi?"
"Evet istemem ama seninle olacaksa olmasın daha iyi!"
Bizim atışmamızı herkes ağızı açık bir şekilde izleyip birbirleri ile dedikodu yapmaya başlamışlardı. Ne vardı sanki ne bakıyorsunuz!?
"Siz ne bakıyorsunuz!? Başka işiniz yok mu? Dağılın şurdan"
Hyung sanki içimi okumuştu. Ona bakıp gülümsedim. Ardından taehyung'a döndüm. bana kızgın, kırgın, daha ne kadar çeşit varsa.. bakamadım o güzel yüzüne. Bütün duyguları bir kenara bırakıp tekrar kaldırdım başımı, o ise bakmayı kesmiş ellerini sıkmaktan parmak uçları beyazlamıştı..
"Hyung bu konuyu daha sonra konuşalım, şimdi oyuncunu sakinleştir"
"Pekala jimin. Sana haber vericem en kısa sürede"
"Görüşürüz hyung"
"Görüşürüz Sevgilim|" ( iç ses olarak okuyun millet)
Bölüm sonu..
Ehhehehehe bu sabah buldum bunu
Tam ficlik ağağğağağağğğğ
Herneyse yine kısa tuttum bölümü bayağıdır atmıyordum.
2 Ağustos tan beri....
Umarım sevmişsinizdir
Sizi seviyorum millet
💜💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love My Enemy ¿Vmin¿
FanfictionSektörün imkansızı olarak bilinen Kim Taehyung ve Park Jimin bir araya gelebilecekler mi? Başlangıç tarihi:16.04.21 Bitiş tarihi:........ (2.8.21)#90 imkansız (2.8.21)#13 mintae (4.8.21)#14 senaryo (2.8.21)#11 jim (28.9.21)#14 minv (4.8.21)#6 mena...