"Tae! Yeni bir senaryo için aradılar şimdi"
"Yönetmen kim?"
"Hazır ol!"
"Hadi ama hyung kim olabilir ki?"
"Kim Seok Jin!"
"Şakanın sırası değil! Gerçek yönetmen kim hyung"
"Benim şaka yapar gibi bir halim mi var Tae!"
"Hyung sen ciddisin! H-hyung bu ciddi ciddi Kim Seok Jin mi? Benim herzaman çalışmak istediğim Kim Seok Jin!"
"Yoruldum artık benim yerime başka birini mi bulsan! Laf da anlamıyorsun"
Sıkıca hyunguma sarıldım amatörlüğüm boyunca çalışmak istediğim ünlü yönetmen bana senaryo göndermişti!
"Hyung olur hangi rolde olursa olsun ben oynarım"
"Sakin ol! Zaten başrolde oynayacaksın"
"H-hyung!"
"Ne oldu?"
"Ya başaramazsam! Ya elime yüzüme bulaştırırsam!"
"Tae sakin ol! Neden bu kadar heyecan yaptın!"
"Hyung biliyorsun amatörlüğümden bu yana yönetmen jin ile çalışmak istedim ve şimdi.... Şimdi ise bana başrol teklif etti! Yapamam diye korkuyorum"
"Yha! Duymamış olayım! Sen kore'nin en iyi oyuncularından birisin Tae! Bu zamana kadar seninle çalışmaması şaşırtıcı zaten"
"Bilemiyorum hyung! Sadece içimde bir sızı var... Sanki birşeyler ters gidecekmiş gibi"
"Bir dakika bir dakika! Sen ağlıyor musun? Ahhaha hadi ama Tae!"
"N-ne hayır! Sadece gözüme toz kaçtı! Peki senin neden gözlerin doldu hyung?"
"Bir dakika benim gözlerim mi doldu? Oha! Karşımda ağlarsan olacağı bu!"
"Yihaagg hyung kdjsndhsnshsj"
"Beni bile ağlatmayı nasıl başardın domuz?!"
"Kim Taehyung etkisi!"
"Ya ya Kim Taehyung etkisi djhdndsh"
Tekrardan hyung'uma sıkıca sarıldım. Bugün hayatımın en güzel günüydü ve bunu kimse.. Hiç kimse değiştiremezdi!
"Yha! Yhaa! Nefes... Nefes alamıyorum! Sal beni!"
"Çok nefes kesiciyim değil mi hyung? Nsjdjdhdj"
"Tabi tabi ne demezsin!"
Min yoongi! Benim çocukluk arkadaşım ayrıca menajerim. Dışarıdan soğuk ve kimse umrunda olmayan bir tip gibi gözükür fakat içindeki kediyi bir tek ben biliyorum kkkkk
"Tamam hadi bu kadar sarılma! Senaryoya geçelim"
"Ben biraz daha sarılmak istiyorum ama hyung~"
§§§§
"Hyunggg!"
"Kook yavaş ol! Düşeceksin"
"Senaryo geldiigg"
"Ee ne olmuş?"
"Yha! Bütün hevesimi alıp götürme hyung!"
"Yihaagg! Yönetmen kimmiş kookiee~"
"Nxjdnsjsns hyung sen aegyo yapma! Kalbim dayanmıyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love My Enemy ¿Vmin¿
Fiksi PenggemarSektörün imkansızı olarak bilinen Kim Taehyung ve Park Jimin bir araya gelebilecekler mi? Başlangıç tarihi:16.04.21 Bitiş tarihi:........ (2.8.21)#90 imkansız (2.8.21)#13 mintae (4.8.21)#14 senaryo (2.8.21)#11 jim (28.9.21)#14 minv (4.8.21)#6 mena...