The final entry

73 2 2
                                    

- • -

— Untitled #END —

Age: 20

Date: [Y/N's birthday], 2020

Time: 12:00 pm

𝙵𝚘𝚛 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎, 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞, 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚕𝚒𝚏𝚎. 𝚈𝚘𝚞, 𝚖𝚢 𝚍𝚎𝚊𝚛 𝚈/𝙽, 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚕𝚙, 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝙸'𝚖 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚒𝚟𝚎. 𝙵𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞, 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚢 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚗𝚐𝚎𝚜𝚝. 𝚆𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚛𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚘 𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍. 𝙻𝚒𝚟𝚎 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚕𝚕𝚎𝚜𝚝. 𝙸𝚝 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚎 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝, 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚒𝚝'𝚜 𝚑𝚘𝚛𝚛𝚒𝚋𝚕𝚎, 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚠𝚎 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍, 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝚞𝚙. 𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚌𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝, 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚛𝚒𝚎𝚗𝚌𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚊 𝚕𝚎𝚜𝚜𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚎𝚊𝚛𝚗 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚕𝚘𝚘𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚑𝚊𝚜 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚕𝚒𝚖𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎.

𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚟𝚒𝚜𝚒𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚜𝚘𝚘𝚗, 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚜𝚜𝚢 𝚏𝚒𝚎𝚕𝚍 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛𝚕𝚒𝚏𝚎. 𝙸'𝚕𝚕 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚢𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚐𝚘𝚗𝚎. 𝙼𝚒𝚗𝚑𝚘 𝚝𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚖𝚎 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚘 𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚞𝚖𝚊𝚗'𝚜 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚊𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚒𝚝. 𝙸𝚝'𝚜 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚜𝚒𝚖𝚙𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚒𝚎 𝚒𝚗 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚒𝚝.

𝙲𝚊𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎 𝚒𝚝? 𝙷𝚎'𝚜 𝚊 𝚜𝚌𝚒𝚎𝚗𝚝𝚒𝚜𝚝 𝚗𝚘𝚠! 𝙷𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙿𝚛𝚘𝚏𝚎𝚜𝚜𝚘𝚛 𝙺𝚒𝚖 𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙳𝚘𝚌𝚝𝚘𝚛 𝚈𝚊𝚗𝚐 𝙹𝚎𝚘𝚗𝚐𝚒𝚗. 𝙾𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝙷𝚢𝚞𝚗𝚓𝚒𝚗'𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚊 𝚙𝚛𝚘𝚏𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚎𝚛, 𝚑𝚎'𝚜 𝚜𝚘 𝚌𝚘𝚘𝚕!

𝙸 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚍𝚒𝚊𝚛𝚢 𝚎𝚗𝚝𝚛𝚒𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎, 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸'𝚟𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚠𝚗 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚒𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝙸'𝚕𝚕 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚒𝚗𝚜𝚝𝚎𝚊𝚍; 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚐𝚛𝚘𝚠 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏. 𝚂𝚙𝚎𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚢 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛. 𝙻𝚎𝚝'𝚜 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜. 𝙻𝚎𝚝'𝚜 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚏𝚞𝚗... 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗, 𝚖𝚢 𝚍𝚎𝚊𝚛 𝚈/𝙽.

- • -

End.

-.-.-.-

Nine lives || Lee FelixWhere stories live. Discover now