Oleyy !! Çok heyecanliyimm yarın istanbula gidecegim !!
Annemin dediğine göre orada 3gun kalacağız akşam sirt çantama bir lacivert kazak bir koyu pantolon ve pijama aldım sonuçta üç gün kalacağız!
Yolculuk sonunda ablamin yeni evine gittik "hoş geldiniZ sizi çoook özledim "
Ablamla beraber markete gitmek üzere dışarı çıktık apartman kapısının önünde bir afiş gördüm "istanbul koleji bursluluk sınavı "acaba sınava girsemmi? Hem kim bilir belki burs kazanır ve ablamla yaşarım! Ablam "ceren hadi gelse ne !!"
Ablama şaşkın bir ifadeyle baktım ve "abla ben bursluluk sınavına girmek istiyorum "diyebildim sadece "ceren ne diyosun ne sınavı "dedi ablam bi an şaşkınlıkla afişe baktım ve kendimi toparladim "abla vak ıstanbul koleji bursluluk sınavı varmış n'olur bi şansımı deneyim"dedim ve gözlerimi devirdim ablam ifadesizdi kim bilir ne düşünüyor "annemler izin verirse girersin"dedi o an dünyalar benim oldu ablami unuttum ve hemen eve geri döndüm "anneee isatnbul kolejinin bursluluk sınavı varmış bende katılıyimmi? Dedim annem şaşırmıştı "kızım sen bilirsin "dedi o an hemen ders çalışmam getektinigini hatırladım hemen anlamın eski kitaplarını çıkardım ve ders çalışmaya koyuldum sınav üstündü ve bu sınavdan burs almam lazımdı !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yeni hayat
Teen Fictionizmir den istanbula okul için gelen cevrenin hayatı değişir bazı zorluklarla karşılaşır